Logo, które wygrało konkurs jest pracą, którą pierwotnie wskazała jako zwycięskie komisja powołana przez prezydenta miasta. Czesław Renkiewicz postanowił jednak, że ostateczną decyzję podejmie po przeprowadzeniu sondy internetowej oraz konsultacjach z profesjonalnymi grafikami i artystami.
- Niestety, wyniki głosowania internetowego, które miały być podpowiedzią, nie były miarodajne ponieważ po analizie oddanych głosów stwierdzono, że w wyniku pominięcia zabezpieczeń sondy doszło do manipulacji ostatecznym wynikiem - informuje Kamil Sznel, kierownik biura prezydenta.
Z kolei artyści, z którymi konsultował się prezydent zasugerowali by właśnie logo Marcina Gwiazdowskiego było wizytówką 300-lecia Suwałk – co jest zbieżne z werdyktem komisji oceniającej projekty.
Zwycięskie logo ulegnie jeszcze delikatnej korekcie i zostanie ono opublikowane w ostatecznej wersji już w najbliższym czasie.
Zobacz koniecznie: Woda. Kranówka lepsza dla zdrowia i kieszeni
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?