Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Agencja Sempai z Białegostoku kolejny już raz w światowym finale konkursu Google

peż
Sempai już 3. rok z rzędu została nominowana do Premier Partner Awards - prestiżowej nagrody, w której Google wyróżnia najepsze agencje SEM z całego świata. Oprócz firmy z Białegostoku, do kolejnego etapu konkursu dostało się jedynie 10 polskich agencji. O tym, czy Sempai stanie na podium, dowiemy się już w połowie października na konferencji Google Partners Accelerate w Dublinie.

Premier Partners Awards 2018 to już trzecia edycja prestiżowego konkursu, w którym Google nagradza najlepsze agencje SEM z całego świata. Aby otrzymać nominację, trzeba wykazać, że prowadzone kampanie digital marketingowe cechuje wyjątkowa innowacyjność i ponadprzeciętne wyniki, bezpośrednio prowadzące do wzrostu biznesu klientów.

Google ogłosił właśnie listę finalistów w 6 kategoriach: Search Innovation, Display Innovation, Mobile Innovation, Shopping Innovation, Video Innovation i Grow Businesses Online. Z naszego regionu, czyli kilkudziesięciu krajów Europy, Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki, do kolejnego etapu przeszło jedynie ok. stu topowych agencji. Prócz Sempai do prestiżowej nagrody zostało nominowanych jedynie 10 polskich agencji, czyli: SalesTube, iProspect Poland, They.pl, Up & More, Semahead, Verseo, Bluerank, Mindshare Polska, DevaGroup i PromoTraffic.

- Dostaliśmy nominację w kategorii Shopping Innovation za kampanię realizowaną dla evita.sklep.pl. W zgłoszonym case study pokazaliśmy, w jaki sposób osiągnęliśmy sukces w trudnej do reklamowania w AdWords branży, jaką są leki i suplementy diety, skalując przy tym kampanię ponad 3-krotnie - wyjaśnia Sebastian Suma, CEO Sempai.

O tym, czy Sempai stanie na podium, dowiemy się już w połowie października na konferencji Google Partners Accelerate w Dublinie.

Światowi eksperci już po raz kolejny wyróżnili kampanie realizowane przez Sempai w ramach Premier Partner Awards. W ubiegłym roku agencja otrzymała aż 5 nominacji (najwięcej w Polsce) i stanęła na podium w kategorii Display. W nagrodę wraz z 12 wyróżnionymi agencjami reprezentowała nasz region na uroczystej gali w Nowym Jorku. Z kolei w Premier Partner Awards 2016 otrzymała dwie nominacje w kategoriach: Search i Shopping.

Czytaj też: Sempai. Po mistrzowsku znajdują pieniądze w wyszukiwarkach

Listę wszystkich nominowanych znajdziecie TUTAJ

Sempai
to agencja SEM już od 12 lat działająca w obszarze marketingu w wyszukiwarkach internetowych oraz analityki webowej. Jej specjalnością jest obsługa sklepów internetowych w zakresie marketingu konwersji. Organizator cyklicznych spotkań dla branży e-commerce w największych miastach w Polsce (w tym w Białymstoku) - InCommerce. Sempai jest certyfikowanym Google Partner Premier. Ma oddziały w Białymstoku, Krakowie i Częstochowie.

60 Sekund Biznesu: Zakaz handlu a zakupy w sieci

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Agencja Sempai z Białegostoku kolejny już raz w światowym finale konkursu Google - Kurier Poranny

Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna