Avon domaga się zapłaty za kosmetyki, których nie ma! Dziewczyna dostała rachunek na 800 zł

Izabela KrzewskaZaktualizowano 
- Ten podpis poniżej nie jest mój - zaprzecza zdecydowanie Wioletta. Całą sprawę zamierza zgłosić na prokuraturę.
- Ten podpis poniżej nie jest mój - zaprzecza zdecydowanie Wioletta. Całą sprawę zamierza zgłosić na prokuraturę.
Ktoś fałszuje podpis i składa zamówienie na moje konto - żali się 19-letnia Wioletta Śmigielska z Białegostoku.

Zapłacić ponad 800 zł? Za co? - pyta Ewa, mama dziewczyny. - Nie zamawiałyśmy żadnych kosmetyków. Ktoś zabawia się naszym kosztem.

Wszystko zaczęło się od ankiety dla AVON-u wypełnionej w sklepie. Jakiś czas później na adres przyszła informacja o nagrodzie. Miała ją odebrać córka pani Ewy. Przy okazji wizyty w siedzibie firmy 19-latka uległa namowom i zgodziła się zostać konsultantką. Umowę podpisała 10 listopada ub.r.

Jakiś czas później do ich domu dostarczono paczkę z logiem AVON-u wraz z rachunkiem na 146,22 zł.

- Zdziwiłyśmy się, bo nie składałam żadnego zamówienia - twierdzi Wioletta. - Nie rozpakowałyśmy więc paczki i zaniosłyśmy ją do Działu Zwrotów w Centrum Obsługi Konsultantek w Białymstoku.

Od Magdaleny Ostrowskiej (prawdziwe imię i nazwisko do wiadomości redakcji), liderki Wioletty, otrzymała pokwitowanie, że paczka została zwrócona. Jest to osoba, która rekrutowała dziewczynę.

Ktoś odbiera za mnie paczki
Kiedy wydawało się, że sprawa została zakończona, do Śmigielskiej zaczęły przychodzić ponaglenia za nieopłacone faktury, a kilka tygodni później również rachunek za kolejne zamówienie. Tym razem na koszt 656,42 zł.
Paczki nie było? Kto ją odebrał? Nie wiadomo.

Zgodnie z procedurą zamówienia dostarczane są bezpośrednio do domów konsultantek lub do siedziby AVON-u. Może to jednak zrobić jednak tylko konsultantka, która dokonała zamówienia.

Więcej jutro w papierowym wydaniu białostockiej Gazety Współczesnej

polecane: FLESZ: Ekologia na co dzień: 6 mitów, w które wierzymy

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 31

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
T
Teresa

Zapraszam do wspopracy z Oriflame.

a
aga

ja natomiast dostaję powiadomienia sms o  płatnosciach ,zabawne jest to,ze nic nie zamawiałam a tym bardziej nie podałam swojego nr. telefonu.chyba zgłoszę to na policji,to jest oszustwo i naciągactwo

k
koza123

Też jestem poszkodowana i szukam pomocy jak z tego wybrnąć, czy to wogóle jest możliwe?

p
pyza_to

witam. szukam osób w każdy sposób pokrzywdzonych przez firme kosmetyczna AVON.! ja sama osobiscie jestem przez nich osobiscie bardzo poszkodowana poniewaz mam 20 lat i wlasnie przez wspolprace na umowe zlecenie w tej firmie mam miano "oszustki" oraz jutro w sadzie ma odbyc sie sprawa podczas ktorej prawdopodobnie dostanę "prezent" w postaci zawiasów...poza tym jestem przez nich zadluzona na wiele tysięcy złotych.

bardzo prosze o kontakt ze mna osoby poszkodowane przez ta firme

moj email to : izabelaszmalec@gmail.com

gadu: 41097834

chcę jak najbardziej nagłosnic ta sprawe

a
avonfake

Jak czytam opinie ludzi powiązanych w jakiś sposób z Avon to.......! Co za deb***e! Że niby "Avon tak nie robi, bo tak nie wolno"! Na moje dane osobowe założono konto w tej firmie i złożono zamówienia na kilka tysięcy złotych. Spróbujcie się telefonicznie skontaktować z kimś by zgłosić skargę czy wyjaśnienie - tylko ifolinia dla konsultantek, kilka razy dzwoniłem i pani mówi, że jak nie podam numeru personalnego to mnie z nikim nie połączy, bo takie są procedury wewnętrzne firmy. Ja wolny obywatel tego kraju muszę się podporządkować wewnętrznym procedurom tego szajsu, a ten szajs już ogólnych norm przestrzegać nie musi. Więc list polecony i odpowiedź od firmy, że przepraszają itp. To tak "w najkrótszym skrócie". A najlepsze, że ci, którzy oszukują lub kradną, dalej pracują dla tej firmy, a ty zostajesz z policją, prokuraturą i sądem, tak właśnie firma sugeruje w odpowiedzi, ty który nie jesteś winien masz ponosić kolejne koszty czyjegoś przestępstwa i choć Avon był informowany o fakcie, że nie mam nic wspólnego z nimi, OLAŁ to i każe mi iść na policję. To jest bezczelność.

K
Kamila

jestem kk od 11 lat i nigdy mi się nie zdążyło cos takiego o czym mówicie
Iwona a co ma jej mąż do tego - myślisz co robisz jesteś nie odpowiedzialna - próbujesz skłócić małżonków- zastanów się nad soba dziewczyno - jesteś nie poważna i cyniczna.
Magda i Iza skoro wiecie gdzie pracuje to czemu tam nie pójdziecie po co na forum wypisywać oszczerstwa nie znam opisanej osoby, ale nie wierze aby zrobiła zamówienie na kogoś konto bez jej wiedzy przecież tak nie wolno - jeśli zamówienie jest składane przez konto OMS automatycznie jest telefon do KK wiec to wasza wiana a nie tej Marty czy jakiejś innej liderki.
Zawsze można zastrzec swoje konto - dzwoniąc pod nr 22 8782800 i prosić o potwierdzanie telefoniczne każdego zamówienia - gdyż ktoś sie włamał na wasze konto i wtedy za kazdym razem paczka bedzie potwierdzana.

I
Iwona

numer do jej meza: 516122230

i
iwona
Czy ktoś ma numer tel. do Marty Uszuńskiej ? marietta8@buziaczek.pl
i
iza

Czy ktoś ma numer tel. do Marty Uszuńskiej ? marietta8@buziaczek.pl

M
Magda

Czy ta liderka nie nazywa się czasem Marta Uszyńska? odp na adres magdalenap260@gmail.com

W
Wojciech
mogłabyś się jakoś ze mną skontaktować? podam Ci maila, dostałam własnie takie pismo i chciałam o tym z kimś pogadać!

Podobną sytuację mamy my, lider sprzedaży bez wiedzy naszej zamówił kosmetyki na kwotę 700 zł oczywiście nie zapłacił, zgłosiliśmy to na policję. Sprawa o wyłudzenie.
G
Gość

Wszystko zaczęło się od ankiety dla AVON-u wypełnionej w sklepie.
Ażeby wyjasnić jakakolwiek sprawę, zawsze trzeba zacząć od poczatku.
Zatem, czy Pani Wioletta wypełniła ankiete dobrowolnie?
Jeżeli tak, to czy ją przeczytała w całości?
Jezeli tak, to czego dotyczyła ankieta?

To jest również sugestia dla wszystkich innych młodych kobiet przy wypełnianiu jakichkolwiek ankiet.

k
kate_
Ja również zostałam oszukana bardzo podobnie przez moją liderkę. AVON to klapa.Żadnych zabezpieczeń. Taka liderka może zamawiać na konto innych ludzi całkiem bezkarnie. Ja dostałam pismo z firmy windykacyjnej. Ale moja liderka na szczęście się przyznała. I rachunek uregulowała.Ale oszustka oszustką pozostanie. Ja z AVONU zrezygnowałam.Ale jak tam mogą trzymać takich oszustów?

mogłabyś się jakoś ze mną skontaktować? podam Ci maila, dostałam własnie takie pismo i chciałam o tym z kimś pogadać!
m
monia

Ja również zostałam oszukana bardzo podobnie przez moją liderkę. AVON to klapa.Żadnych zabezpieczeń. Taka liderka może zamawiać na konto innych ludzi całkiem bezkarnie. Ja dostałam pismo z firmy windykacyjnej. Ale moja liderka na szczęście się przyznała. I rachunek uregulowała.Ale oszustka oszustką pozostanie. Ja z AVONU zrezygnowałam.Ale jak tam mogą trzymać takich oszustów?

O
OBSERWATOR

PRZYZNAM SIĘ SZCZERZE ŻE NIE ROZUMIEM ZNACZENIA SŁÓW: "Najwidoczniej ta pani zamówiła paczkę niespodziankę, czyli kosmetyki które może wypróbować, a potem je zwrócić" O TAKIEJ CHIŃSKIEJ METODZIE SPRZEDAŻY NIGDY NIE SŁYSZAŁAM!!!JEST TO OBJAW IGNORANDZTWA,AVON TEGO NIE UCZY, A TAKICH PRACOWNIKÓW POWINNO SIE ZWALNIAĆ I WYSTAWIAĆ OPINIĘ NACIĄGACZA I NIELOJALNEGO PRACOWNIKA!!! A ZA ZWROT POWINIEN ZAPŁACIC LIDER, KTÓRY NAWET NIE ZASTANAWIA SIE ILE KOSZTUJE UTYLIZACJA,STRATA ZAROBKU ORAZ WYPLACENIE PENSJI DLA LIDERA ,NA KTÓRĄ ABSOLUTNIE NIE ZASŁUGUJE TO WŁAŚNIE DZIĘKI TAKIM SZUJOM,INNI PORZADNI PRACOWNICY CIERPIĄ. JESTEM ZASKOCZONA ZE AVON NIC Z TYM NIE ROBI.KOSMETYKI SĄ FANTASTYCZNE I NIEZASTĄPIONE.....SPRZEDAWAJCIE Z KLASĄ BO FIRMA NA TO ZASŁUGUJĘ A Z IGNORANTAMI -ŻEGNAJCIE SIE WYWORZĄC NA TACZKACH TAKIE GÓWNO...

W dniu 15.04.2009 o 18:29, Gość napisał:

Najwidoczniej ta pani zamówiła paczkę niespodziankę, czyli kosmetyki które może wypróbować, a potem je zwrócić. Na pewno podpisując umowę zostało jej to zaproponowane. Jest to zwyczajne zamówienie, a nóż widelec coś się jej spodoba i nie zechce zwrócić. Ja od kilku lat współpracuję z firmą avon i ogólnie jestem zadowolona, bo żadna inna firma kosmetyczna nie daje tyle gratisów co tutaj, oczywiscie nie jest to za darmo, nalezy w miare regularnie robic zamówienia. Ale nikt nikogo do niczego nie zmusza. W tym przypadku widocznie trafiła na nieuczciwego lidera sprzedaży, który wyrobił takim incydentem nieprzyjemną opinię o avonie i stratą nerwów tej niedoszłej konsultantki.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3