Firma zapewnia, że otwarciu jej drugiej placówki w Białymstoku (pierwsza mieści się w galerii handlowej przy ul. 1000-lecia Państwa Polskiego) towarzyszyć będzie szereg specjalnych ofert cenowych oraz degustacje produktów. Na pierwsze 2 tysiące klientów, którzy dokonają zakupu o wartości powyżej 50 zł, będzie czekała specjalna słodka niespodzianka.
"Piotr i Paweł" to polska sieć supermarketów z blisko 90 sklepami w około 50 polskich miastach. Asortyment sięga 30 tysięcy pozycji, w tym jest między innymi ponad 300 produktów marki własnej pod logo "Zawsze jakość". Jest też segment premium, dla klientów z najbardziej wyrafinowanym smakiem.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?