Bez netu w Netii

Hubert Bar [email protected]
-Od miesiąca dzwonię do Netii. Wielokrotnie przełączano mnie od konsultanta do konsultanta - mówi Joanna Szabłowska.
-Od miesiąca dzwonię do Netii. Wielokrotnie przełączano mnie od konsultanta do konsultanta - mówi Joanna Szabłowska. H. Bar
Jarnuty k. Łomży. Joanna Szabłowska zdecydowała się wziąć udział w promocji Netii i zmienić operatora internetu. Umowę z Netią podpisała 30 czerwca. Skusiła się, bo w TP S.A. płaciła 60 zł miesięcznie. W Netii miała płacić 4 gr przez pierwsze pół roku. Poinformowała nowego dostawcę usługi, że jej umowa z TP S.A. wygasa 13 sierpnia. I od 14 sierpnia... nie ma internetu.

Przez cały ten czas nowa klientka Netii próbuje skontaktować się z firmą. Chce, by jej łącze zaczęło działać. Prowadzi firmę i potrzebuje dostępu do sieci!
Zabawa w głuchy telefon
- Od miesiąca dzwonię do Netii. Wielokrotnie przełączano mnie od konsultanta do konsultanta. - Szabłowska opowiada o swoim problemie. - Każdy konsultant mówi mi co innego. "Już od czwartku", "jeszcze dwa tygodnie", "już od jutra", "jeszcze siedem dni roboczych". Mam już dość wysłuchiwania tych obiecanek! - mówi zbulwersowana.
Któryś konsultant poradził Szabłowskiej zwrócenie się do TP S.A. o rozwiązanie umowy o Neostradę.
- Od "Tepsy" dowiedziałam się, że nie można rozwiązać umowy, która przecież wygasła - mówi bezradnie pani Joanna.
Próbowaliśmy dowiedzieć się w Netii, jak rozwiązać problem naszej Czytelniczki. Rozmawialiśmy z wieloma konsultantami. Bardzo miłym tonem głosu informowali nas, że "doradcy są kompetentni", pocieszali, że "ideą firmy jest zadowolenie klienta", prosili, byśmy poczekali i przełączali nas gdzie indziej. Jedna z konsultantek podała nam nawet numer do... portierni Netii.
Nie dziwimy się, że pani Joanna z rozgoryczeniem mówi o próbach dogadania się Netią. My po ponad dwóch godzinach słuchania uprzejmego bełkotu konsultantów i umilających oczekiwanie melodyjek też byliśmy nieco sfrustrowani.
Dopiero Małgorzata Babik, rzecznik prasowy Netii, zaoferowała konkretną pomoc. Dopytała o szczegóły i rzeczowo obiecała, że poprosi techników Netii, by sami skontaktowali się z panią Szabłowską. Szkoda, że nie potrafią tego konsultanci. Mamy nadzieję, że pomogliśmy, a sytuacja się nie powtórzy.

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
netia to synekura kazia m. teraz robi wielkie interesy, bo ma młodą narzeczoną izabel, a młode są wymagające finansowo.
C
Cycek
Netią świadczy usługi zarówno na swoich łączach i jak i na łączach TP, jeśli coś sie sypnie na łączach Netii to technicy mogą szybko reagować, natomiast jeśli usługa jest świdczona na dzierżawionych łaczach TP to pojawiąją sie trudności, bo dostęp do tych łącz mają tylko technicy TP którym Netia zleca usunięcie awarii, nie musze tłumaczyć jak bardzo zależy technikom TP na poprawnym działaniu łacza Neti:)) Olewają sprawę, są nakladane kary naTP, TP się odwołuje K odchodza z NEtii bo przecież z Tą firmą podpisali umowę. Uważam ze gdyby nie Netiaa to w dalszym ciągu płacilibyśmy 100 zł za 1mB. Na tą chwile w Netii masz 4Mb za 64 i 16Mb za 109. Spróbuj zamówić taką usługę w TP.
~andrzej~
Obsługa klienta przez infolinię w netii to MNIEJ NIŻ ZERO!!!!
Ostrzegam - jeśli zaczniesz mieć problemy to niczego nie załatwisz!!!
g
gosc
rzecznik klamie, sprawami technicznymi majacymi na celu sprawdzanie laczy czy skrzynek, zajmuje sie jedna firma , w naszym regionie nazywa sie netbut-czy jakos tak, nioezaleznie do jakiego operatora nalezysz czy to tele2, dialog, tpsa czy exatel, u mnie byla sytuacja ze nie mialam internetu z netii, poniewaz byla zle wypisana umowa, neostrade wypowiedzialam i zostalam bez niczego, z tym ze to byl blad jakiegos przedstawiciela i anie netii
K
KIX
Tak Netia jak Tele2 to nic innego jak Neostrada TP SA + pośrednik. Pani rzecznik prasowy Netii kłamie mówiąc o technikach - Netia nie ma swoich techników tak jak i Tele2 - wszystkie reklamacje obsługuje TP SA. Miałem taką samą sytuację z Tele2 - wymówiłem umowę TPSA a potem moja sieć przestała działać i nie dało się jej naprawić. Mam brzydkie przypuszczenia że awarie sieci u ludzi którzy rozwiązali umowy z TPSA to złośliwość i swego rodzaju zemsta tego monopolisty.
b
beatrunia
no własnie cos mi to przypomina nie polecam tez usług Tele2 kazdy konsultant mówi co innego a w ostatecznosci umowa dostarczona do domu jeszcze zupełnie co innego trzymajcie sie z dala od Tele2
Dodaj ogłoszenie