Jak się okazało najczęstsze skojarzenia ze stolicą Podlasia były takie jak przypuszczaliśmy. Śledzikowanie i niedoszły prezydent Krzysztof Kononowicz. Kolejne miejsca zajęła Jagiellonia Białystok i niska temperatura.
Strategia promocyjna miasta zakłada, że Białystok ma kojarzyć się z wielokulturowością. Przyjezdny ma mieć do czynienia z mieszanką języków, kultur i religii. Patrząc na to co wypisują internauci na temat Białegostoku można dojść do wniosku, że przesiąść się z "śledziowego" na "wschodzący" będzie bardzo trudno. - Białystok zamiast pomnika Piłsudskiego, powinien mieć pomnik Śledzia - pisze internauta "bockowiak" na jednym z forów internetowych.
Polska nie zapomni też o Krzysztofie Kononowiczu. Wszak w przyszłym roku odbędą się wybory na Prezydenta RP. Białostoczanin na pewno nie odpuści sobie okazji i wystartuje.
Na szczęście zdarzają się też pojedyncze, pozytywne skojarzenia - W Białymstoku są świetni ludzie - pisze Alek na jednym z forów ogólnopolskich - Lubie tam jeździć,prawdziwa kresowa gościnność,nie to co gdzie indziej ehhh....a jakie kobitki...mniam.No i bardzo dużo zieleni wszędzie,nie to co w innych betonowych pustyniach - dodaje.
Firma, która wygra lipcowy przetarg będzie mogła wydać 2,5 mln złotych na kampanię zewnętrzną. Marka "Białystok ma być widoczna w innych miastach na bilbordach, city lightach, reklamach w TV i radiu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?