Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Białystok > Ludzie znów skarżą się na Netię

(bm)
Skargi i narzekania na dostawców usług telekomunikacyjnych nie ustają. Latem zgłaszało się do nas wiele osób naciąganych przez przedstawicieli kilku firm, głównie Netii. W piątek do dyżurnego naszej Akcji Re(d)akcji przyszedł kolejny Czytelnik proszący o interwencję.

Michał Gryko z Białegostoku, kilka miesięcy temu podpisał umowę z Netią. Niedługo potem zdecydował się na powrót do TP SA i dokonał rozwiązania tej umowy. Jakież było jego zdziwienie, kiedy pod koniec zeszłego tygodnia otrzymał... rachunek za usługi w Netii!

- Jestem starszym człowiekiem, denerwuję się, całą noc przez to nie spałem - mówi oburzony pan Michał. - Przecież tak nie można, ludziom nerwów psuć, głowy zawracać. Pewnie są i inni, którzy mają podobne problemy. Trzeba o tym napisać.

Zadzwoniliśmy z interwencją do Netii i bardzo szybko udało się załatwić problem naszego Czytelnika: - Klient ten nigdy nie korzystał z usług WLR - tłumaczy Małgorzata Babik, rzecznik prasowy Netii. - Nie można ich było włączyć z powodu odmowy ze strony TP.

Klient przy podpisaniu umowy zamówił biling i otrzymał fakturę za biling - to nasz błąd, więc faktura zostanie skorygowana, a klienta przeprosimy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna