Białystok > Ludzie znów skarżą się na Netię

(bm)
Udostępnij:
Skargi i narzekania na dostawców usług telekomunikacyjnych nie ustają. Latem zgłaszało się do nas wiele osób naciąganych przez przedstawicieli kilku firm, głównie Netii. W piątek do dyżurnego naszej Akcji Re(d)akcji przyszedł kolejny Czytelnik proszący o interwencję.

Michał Gryko z Białegostoku, kilka miesięcy temu podpisał umowę z Netią. Niedługo potem zdecydował się na powrót do TP SA i dokonał rozwiązania tej umowy. Jakież było jego zdziwienie, kiedy pod koniec zeszłego tygodnia otrzymał... rachunek za usługi w Netii!

- Jestem starszym człowiekiem, denerwuję się, całą noc przez to nie spałem - mówi oburzony pan Michał. - Przecież tak nie można, ludziom nerwów psuć, głowy zawracać. Pewnie są i inni, którzy mają podobne problemy. Trzeba o tym napisać.

Zadzwoniliśmy z interwencją do Netii i bardzo szybko udało się załatwić problem naszego Czytelnika: - Klient ten nigdy nie korzystał z usług WLR - tłumaczy Małgorzata Babik, rzecznik prasowy Netii. - Nie można ich było włączyć z powodu odmowy ze strony TP.

Klient przy podpisaniu umowy zamówił biling i otrzymał fakturę za biling - to nasz błąd, więc faktura zostanie skorygowana, a klienta przeprosimy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Gazeta Współczesna
Dodaj ogłoszenie