Białystok > Ludzie znów skarżą się na Netię

(bm)
Skargi i narzekania na dostawców usług telekomunikacyjnych nie ustają. Latem zgłaszało się do nas wiele osób naciąganych przez przedstawicieli kilku firm, głównie Netii. W piątek do dyżurnego naszej Akcji Re(d)akcji przyszedł kolejny Czytelnik proszący o interwencję.

Michał Gryko z Białegostoku, kilka miesięcy temu podpisał umowę z Netią. Niedługo potem zdecydował się na powrót do TP SA i dokonał rozwiązania tej umowy. Jakież było jego zdziwienie, kiedy pod koniec zeszłego tygodnia otrzymał... rachunek za usługi w Netii!

- Jestem starszym człowiekiem, denerwuję się, całą noc przez to nie spałem - mówi oburzony pan Michał. - Przecież tak nie można, ludziom nerwów psuć, głowy zawracać. Pewnie są i inni, którzy mają podobne problemy. Trzeba o tym napisać.

Zadzwoniliśmy z interwencją do Netii i bardzo szybko udało się załatwić problem naszego Czytelnika: - Klient ten nigdy nie korzystał z usług WLR - tłumaczy Małgorzata Babik, rzecznik prasowy Netii. - Nie można ich było włączyć z powodu odmowy ze strony TP.

Klient przy podpisaniu umowy zamówił biling i otrzymał fakturę za biling - to nasz błąd, więc faktura zostanie skorygowana, a klienta przeprosimy.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie