Dlatego, podobnie jak w latach ubiegłych, znów zostały wyznaczone urzędowe soboty w departamencie obsługi mieszkańców przy ul. Branickiego 3/5.
W ciągu roku będzie ich dwanaście, po jednej w każdym miesiącu. Pierwsza otwarta sobota już 30 stycznia.
Kolejne to: 27 lutego, 19 marca, 23 kwietnia, 21 maja, 25 czerwca, 30 lipca, 27 sierpnia, 24 września, 22 października, 26 listopada, 17 grudnia.
W tych dniach departament obsługi mieszkańców przy Branickiego będzie pracował w godz. 8-12. Można tu załatwić m.in. formalności związane z prawem jazdy, dowodami osobistymi czy rejestracją pojazdów.
Otwarte soboty dotyczą także Urzędu Stanu Cywilnego. W te wyznaczone będzie można załatwić sprawy od godziny 8 do 12.
Otwarte soboty wprowadzono w Białymstoku w 2014 roku. Jak zapewniają przedstawiciele magistratu, cieszą się sporą popularnością.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?