Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Białystok > Miasto wschodzące, czyli Rising Białystok

(jok)
Krakowska grupa Eskadra przychyliła się do opinii białostoczan i wybrała hasło promujące miasto i otwierające całą kampanię. To "Rising Białystok" - czyli miasto wschodzące, a jednocześnie leżące na Wschodzie, pierwsze miasto Unii Europejskiej.

Białostoczanie poparli je w sondażach internetowych i organizowanych przez prasę lokalną. Podobało im się bardziej niż: "Ethnocity Białystok" - żywy tygiel kulturowy, "Miasto ekspresji" - kultur, festiwali, tańca, Jagiellonii, "Białystok. Ekocity" - zielone i bezpieczne oraz "Białystok to porozumienie" - miasto twórcy esperanto, Białostocka Wieża Babel.

Jak będzie wyglądało dalsze życie hasła "Rising Białystok", okaże się już 10 kwietnia na publicznej prezentacji strategii przygotowywanej przez firmę, którą wybrał magistrat. Każdy etap jej budowania poprzedzony jest konsultacjami społecznymi i jawny. W kampanię zostaną wplecione wszystkie wymienione skojarzenia. Pierwsze nośniki reklamowe ukażą się w Białymstoku, by najpierw oswoić z nimi mieszkańców miasta i zbudować poczucie wspólnoty, dumy z miejsca, w którym żyją. Marketingowcy postawią na takie akcenty, jak klub piłkarski, unikatowe Bojary, wielokulturowość.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna