Na stanowisko podinspektora w departamencie komunikacji społecznej wpłynęło 10 ofert, z czego osiem spełniło wymagania niezbędne i zostało dopuszczonych do konkursu. Jeśli chodzi o warunki pracy, to pierwsza umowa o pracę miała być zawarta na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 2800 – 3000 zł. W zamian kandydaci mieliby prowadzić takie działania jak:
- aktualizacja, monitorowanie i zarządzanie (techniczne, graficzne, funkcjonalne) portalem miejskim www.bialystok.pl,
- wykonywanie czynności związanych z dostępnością cyfrową www.bialystok.pl,
- pomoc techniczna w realizacji medialnej konferencji prasowych,
- uczestniczenie w prowadzeniu profili Miasta w mediach społecznościowych,
- kreatywny udział w tworzeniu i realizacji promocyjnej wizji Miasta.
Wśród wymagań dodatkowych były także znajomość m. in. prawa prasowego, samorządowego, portali społecznościowych, wiedza o Białymstoku, umiejętność pracy pod presją czasu. By sprawdzić kandydatów komisja przeprowadziła test.
- Wyniki są niezadawalające, w związku z czym odstąpiono od wskazania kandydatów zakwalifikowanych do
kolejnego etapu naboru, tj. rozmowy kwalifikacyjnej - napisał Krzysztof Karpieszuk, sekretarz miasta. - W związku z powyższym ustala się, że nabór na stanowisko podinspektora nie został rozstrzygnięty.
Nie wiadomo, czy nabór zostanie powtórzony, ale prezydent poszukuje ludzi do pracy w innych departamentach. Oferty można też składać w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku. Zobacz, kto ma szansę na etat urzędniczy i za ile?
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?