Uczestniczył on w Białymstoku w spotkaniu z samorządowcami i przedsiębiorcami, poświęconym strategii rozwoju najbiedniejszych regionów kraju.
Jak mówił Hetman, w strategii nie chodzi o "zasypywanie dołu cywilizacyjnego", ale pokazanie Polski Wschodniej nie tylko jako regionu ze świetnie zachowanym środowiskiem naturalnym, ale także od strony możliwości gospodarczych.
W ramach strategii Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych ma przeprowadzić szeroko zakrojoną akcję reklamową Polski Wschodniej. Ma ona kosztować 20 mln euro.
- Chcemy "sprzedać" Polskę Wschodnią jako dobre miejsce do inwestycji i robienia biznesu, bo niestety od strony marketingowej Polsce Wschodniej tego bardzo brakuje - dodał wiceminister.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?