Tegoroczny Łomża Beer Festival jest jeszcze większym projektem niż poprzednia edycja - ocenia Maciej Ładwiński, senior brand manager Browaru Łomża. - Odwiedzimy pięć miast, a zagrają dla nas najwięksi: Budka Suflera, T.Love, Perfect i Doda.
Jak podkreślają organizatorzy, oprócz występów gwiazd dla mieszkańców przygotowywane są także inne atrakcje i liczne konkursy.
Wypromować markę
Łomża Beer Festival to jeden z filarów kampanii marketingowej Browaru Łomża. Obejmuje ona także kampanię telewizyjną (spoty reklamowe już są emitowane na antenach głównych stacji kraju) i billboardową. Działania te mają przynieść jeden efekt.
- Browar Łomża ma stać się marką ponadregionalną - tłumaczy Maciej Rybicki, dyrektor Royal Unibrew Polska. - Wierzymy, że nadszedł już czas, by wyjść z naszym produktem poza region północno-wschodniej Polski. W naszej strategii Browar Łomża jest flagową marką Royal Unibrew - dodaje Rybicki.
W pierwszym rzędzie działania marketingowe prowadzone będą w tych regionach, w których Royal Unibrew ma już swoje browary, tzn. w Małopolsce, na Wybrzeżu i w Warszawie.
- Co będzie dalej, zobaczymy - dodaje dyrektor Royal Unibrew. - Ale w tym roku chcemy uzyskać 30 proc. udziału w krajowym rynku dystrybucji. Już teraz mamy ponad 20-procentowy udział i sądzę, że zrealizujemy go dużo, dużo szybciej.
Nie zapomnieli o swoich
Browar Łomża zamierza także walczyć o konsumentów na własnym podwórku, gdzie chce przejąć pozycję lidera sprzedaży od Żubra. Oprócz kampanii reklamowej mieszkańców naszego regionu do sięgnięcia po produkty łomżyńskiego przedsiębiorstwa mają zachęcić wyróżnienia, jakie otrzymał browar.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?