Agenci CBA rozpoczęli 9 grudnia 2011 roku kontrolę w Urzędzie Miasta w Białymstoku.
W trakcie postępowania agenci sprawdzą decyzję dotyczące zmian nieruchomości pomiędzy miastem, a osobami fizycznymi. Funkcjonariusze zbadają także dopłaty udzielane przez miasto na rzecz właścicieli nieruchomości, w związku z dokonywanymi zamianami.
Kontrola obejmuje lata 2010-2011. Przewidywany termin zakończenia kontroli przypada na 8 marca 2012 roku. Po zakończeniu wszystkich czynności biuro poinformuje o wynikach kontroli.
CBA na tym etapie nie przesądza, czy doszło w tym wypadku do złamania lub naruszenia prawa.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?