- Jest to umowa łączona, zawiera w sobie zapisy o finansowaniu Jagiellonii Białystok oraz o dostarczaniu przez sponsora napojów izotonicznych Powerade na użytek piłkarzy - mówi Mariusz Jurczewski, cytowany przez oficjalny serwis internetowy klubu.
Coca-Cola w zamian za wsparcie będzie reklamowana na ściankach wywiadowych, bandach reklamowych oraz materiałach promocyjnych klubu (plakaty, kalendarze, ulotki). Dodatkowo koncern zagwarantował sobie obecność własnych produktów na konferencjach prasowych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?