O sukcesie sloganów reklamowych wiedzą dobrze takie marki jak Frugo czy Coca Cola. W powszechnym użyciu jest wiele haseł, które skojarzy każdy. O ich sukcesie decyduje kreatywność, spostrzegawczość oraz umiejętność doskonałego dobierania słów. Istnieją jednak przypadku, że we wszystkich tych sferach można, delikatnie mówiąc, przesadzić...
Jakie są tego efekty? M.in. takie jak w galerii, którą prezentujemy. "Copywriter płakał, jak pisał" to grupa na Facebook'u, gdzie publikowane są zdjęcia niefortunnych haseł oraz opisów na banerach, plakatach i innych miejscach na reklamę. W zestawieniu nie zabrakło kilku również z naszego podwórka.
Zobacz największe wpadki copywriterów. Kliknij w zdjęci główne lub przycisk powyżej, by przejść go galerii.
Tu oglądasz: Sonda na dzień orgazmu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?