W branży producentów maszyn rolniczych nie ma zwyczaju prezentowania cenników maszyn na własnych stronach internetowych. Cynkomet postanowił to zmienić i wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, dając im możliwość zapoznania się z ofertą cenową, zanim trafią do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży (APS) firmy.
- Nie chcemy, aby ceny były jakimś tajemniczym tabu, a narzędziem ułatwiającym podjęcie decyzji zakupowej naszym potencjalnym klientom – mówi Mariusz Dąbrowski, prezes Cynkometu. – Dlatego, jako jedni z pierwszych producentów w tej branży, prezentujemy cennik naszych maszyn rolniczych na naszej stronie, zarówno w standardowym wyposażeniu, jak i w dostępnych konfiguracjach, wraz z wszelkimi niezbędnymi danymi do porównania
.
Decydując się na taki krok, zarząd spółki wzorował się na praktykach, stosowanych w branży motoryzacyjnej, gdzie wraz z ceną klient otrzymuje pełną informację na temat danych technicznych, wyposażenia standardowego i dodatkowego.
- Obecnie w naszej branży każdy z producentów korzysta z podobnej technologii wytwarzania produktów, a maszyny różnią się jedynie podzespołami różnej jakości i pochodzenia – uważa Mariusz Dąbrowski. - My chcemy dać przyszłym użytkownikom przywilej i możliwość porównania tych szczegółów i cen, bo uważamy, że mają oni do tego prawo, my zaś nie mamy nic do ukrycia.
Jak podkreśla, decyzja o zakupie powinna być podejmowana nie tylko ze względu na wielkość i rozpoznawalność marki; ważne jest też wyposażenie kupowanej maszyny, dostępność do części zamiennych, a także czas i jakość serwisu w ramach reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
- Nie chcemy być producentem, któremu zależy jedynie na wyprodukowaniu i sprzedaży maszyny; bardzo dużą wagę przykładamy też do wsparcia naszych klientów w okresie gwarancji i po jej upływie – zapewnia prezes Cynkometu.
W cennikach wszystkie dane techniczne są przedstawione w przejrzystej formie tabeli, dzięki czemu można je w prosty sposób skonfrontować z konkurencją. Dzięki temu rolnicy będą mogli kupić maszynę zgodnie ze swoimi oczekiwaniami i potrzebami.
- W cennikach pokazujemy ceny netto, bez rabatów. Aby uzyskać upust, klient musi się zgłosić do jednego z naszych Autoryzowanych Punktów Sprzedaży, które to również można również znaleźć na naszej stronie internetowej – dodaje Mariusz Dąbrowski.
iPolitycznie - Jeśli KE nas nie posłucha, będziemy żądać rekompensat
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?