Dąbrowa-Dołęgi > Abonament jest, internetu nie ma!

(wj)
Niedawno pisaliśmy o problemach naszego Czytelnika z firmą Orange. Okazuje się, że problemy z tym operatorem ma także nasza Czytelniczka z miejscowości Dąbrowa-Dołęgi (gm. Szepietowo).

Pani Jolanta Kostro wykupiła w kwietniu w tej sieci abonament na usługi internetowe.

Jej córka potrzebowała internetu, by sprawnie przejść rekrutację na studia (teraz odbywa się to przez strony www).

Niestety, okazało się, że w ich miejscowości zasięg jest za słaby i pani Jolanta, płacąc abonament, nie może korzystać z sieci.

- Cały czas musiałam chodzić do sąsiadki by sprawdzić jak tam idzie rekrutacja, bo w naszym komputerze mieliśmy zasięg tylko przy nadajniku Orange - powiedziała nam córka pani Jolanty.

Po wystosowaniu reklamacji nasza Czytelniczka otrzymała z Orange odpowiedź, że jedyną możliwością jest zastosowanie w laptopie specjalnej anteny, która... niestety nie pasuje do rodzaju modemu jaki jest używany w ich konkretnym urządzeniu.

- To jakiś absurd. Płacę, ale internetu nie mam - stwierdziła pani Jolanta.

- Operator sieci komórkowej nie ma obowiązku zapewnić swoim abonentom - tak jak operator telefonii stacjonarnej - możliwości korzystania z jego usług w określonym miejscu, co wynika z istoty technologii ruchomej - powiedziała nam rzecznik grupy TP SA Liliana Kulesza. - Jednakże każda tego typu reklamacja rozpatrywana jest jako indywidualny przypadek . Nasze służby interwencyjne skontaktują się z państwa Czytelniczką celem kompleksowego wyjaśnienia sprawy.

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

A
ALICJA

ORANGE TO NACIAGACZ. SPRAWA SADOWA JEST ZALOZONA.

A
ALINA SZ

JA ZOSTALAM NACIAGNIĘTA PRZEZ FIRMĘ ORANGE NA PONAD 400 ZL I DLATEGO SPRAWE SKIEROWALAM DO PROKURATORA.
ONI SA WYJATKOWI W NACIAGANIU LUDZI.

s
stenjag

Ten problem może wystąpił u mnie.Rozwiązalem to przez Rzecznika praw konsumentów powołując się na niską jakość usługi reklamując modem nie wnikając w sprawy propagacji .reklamować kilkakrotnie przy braku reakcji naprawczej rozwiązać umowę przez rzecznika .Zyczę pomyślnego rozwiązania.

Dodaj ogłoszenie