Deweloperzy muszą dbać o klienta

Artur Kostecki, www.gs24.pl
Udostępnij:
Programy lojalnościowe to nieodzowny aspekt branży towarów i usług codziennego użytku. Ale przywiązanie klienta potrafi zaskoczyć też w innych dziedzinach.

Budowa programu lojalnościowego opiera się o zaufanie klienta i system nagród będący wynikiem regularnej sprzedaży danego produktu. Jego założeniem jest oczywiście przywiązanie nabywcy do firmy. Jednak czy można przywiązać klienta do dewelopera?
Pomysł iście szatański, gdy pomyśleć o profitach, jakie wyniósłby z tej oferty deweloper. Problemem jest tylko częstotliwość zakupów takich produktów. I właśnie to wstrzymuje inwestorów przed decyzją wejścia w tego typu programy.
Na lojalność klienta deweloper musi zasłużyć sobie w inny sposób. Jedyną drogą staje się jakość produktu i klarowna procedura zakupu. Do tego pozytywna opinia z ust innego klienta, ale koniecznie znajomego osoby rozpatrującej zakup.

- Dobry produkt sam się broni - tłumaczy Jacek Cenkiel, prezes zarządu firmy deweloperskiej UWI Inwestycje. - Jeśli klient jest zadowolony, to nie trzeba dodatkowej zachęty, by przekazywał tę informację swoim znajomym. Taki marketing szeptany to chyba najlepsze, co może przytrafić się - mówi. Rzeczywiście, polecenie bliskiej osoby działa cuda w porównaniu ze staraniami nawet najlepszych sprzedawców.
Lojalność w branży nieruchomości to przekazywanie w świat dobrej opinii o produkcie, ale niekoniecznie nabycie kolejnego. Dość powszechnym zjawiskiem są zakupy u jednego dewelopera w ramach rodziny. Wystarczy, że dorosłe dzieci kupią mieszkanie, aby ich rodzice szukający nowego lokum wzięli pod uwagę to samo osiedle.

Taką samą rolę w procesie decyzyjnym odgrywają grupy znajomych, znajdujących się na tym samym etapie życia. Poszukując pierwszego własnego mieszkania, klienci będą kierowali się opinią przyjaciół i wrażeniami z domowych wizyt. Wezmą pod uwagę układ pokoi, widok z okien, lokalizację, ale przede wszystkim sugestie dotyczące samopoczucia nabywców, którzy wszystko sprawdzili na własnej skórze.

Źródło: Klient najlepszym sprzedawcą - www.gs24.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polacy posiadają coraz droższe smartfony

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Gazeta Współczesna
Dodaj ogłoszenie