Na początku 2010 roku jednostek napędowych w Outlanderze ma być więcej. Producent zapowiada uzupełnienie gamy motorów o dwa "benzyniaki“ i jeszcze jeden diesel. Mitsubishi z dostępnym obecnie silnikiem 2.0 DID można kupić w jednej z czterech wersji wyposażenia: Invite, Intense, Intense+ oraz Instyle. W przypadku każdej z nich samochód posiada napęd na cztery koła oraz 6-biegową przekładnię ręczną. Przyspieszenie nie robi imponującego wrażenia - pojazd jest ciężki i na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h potrzebuje 12,3 s. Cieszyć może niskie zużycie paliwa - na 100 km samochód spala 6,8 l oleju napędowego.
Lepsza stylistyka
Przód odświeżonego Outlandera bardziej przypomina Lancera, a to za sprawą zupełnie zmienionego grilla. Auto wygląda teraz bardziej dynamicznie. Z tyłu pojazd ma nowy zderzak. W wersji Intense+ na klapie znalazła się też listwa chromowana. Wewnątrz pojawiła się nowa tablica wskaźników z kolorowym ekranem cyfrowym (w opcji Invite). W przypadku Intense mamy m.in. reflektory bi-ksenonowe z systemem doświetlania zakrętów, czujnik deszczu oraz parkowania, a także lusterka z wbudowanymi migaczami (elektrycznie sterowane i podgrzewane z funkcją składania).
Podbije rynek?
Mitsubishi Outlander poprzedniej generacji okazał się w Polsce liderem sprzedaży w segmencie aut typu SUV. Dlatego też nasz kraj jest pierwszym rynkiem w Europie, na który trafił model po liftingu. Ceny zaczynają się od 102.990 zł, a kończą na 130.990 zł. Do końca grudnia w salonach jest jednak promocja - auto kupimy z rabatem 4 tys. zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?