Bravo jest bardzo popularnym modelem Fiata. Największym wzięciem cieszy się wśród młodych kierowców. I nic w tym dziwnego. Stylistyka nadwozia, jak i wykończenie wnętrza nie pozostawiają złudzeń, że mamy do czynienia z dynamicznym samochodem.
Liczy się moc
Auto kupić można z jednym z sześciu silników. W gamie znajdują się trzy motory benzynowe i trzy wysokoprężne.
Bravo z najmocniejszym dieslem 2.0 Multijet 16 v z DPF o mocy 165 koni mechanicznych przyspiesza do "setki" już w 8,2 sek., a jego maksymalna prędkość wynosi 215 km/h. Najwolniej od 0 do 100 km/h pojazd rozpędzi się z motorem benzynowym 1.4 16v o mocy 90 KM.
Zużycie paliwa w Fiacie Bravo wynosi w cyklu mieszanym od 5,3 litra na 100 kilometrów do 7 l/100 km. W zależności od silnika, emisja dwutlenku węgla do atmosfery to 120-165 hm/km.
Klienci salonów do wyboru mają pięć opcji wyposażenia: Fresh, Active, Dynamic, Emotion i Sport.
Mogło być trochę lepiej
Wersja podstawowa (Fresh) zbyt wieloma nowoczesnymi technologiami nie zaskakuje.
Znajdziemy w niej m.in. ABS z EBD (rozdzielacz siły hamowania), czołowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera i... to w zasadzie wszystko, na co warto zwrócić uwagę, bo np. za ESP, boczne poduszki powietrzne, kurtyny czy klimatyzację, niestety trzeba dopłacać.
Na szczęście pozostałe wersje wyposażenia prezentują się lepiej niż Fresh.
Nietuzinkowy wygląd
Co prawda, to prawda - Fiat ma dobrych stylistów. Bravo to płynne linie nadwozia i ładny kształt. Design jest odważny. Wzrok przyciągają ciekawie zaprojektowane klosze przednich reflektorów oraz duży, charakterystyczny dla wielu aut tej marki, grill.
Deska rozdzielcza wygląda lepiej niż dobrze. Widać, że projektantom nie zabrakło pomysłu i fantazji, dzięki czemu w kabinie nie wieje nudą. Podobać mogą się również zegary, które dodają wnętrzu uroku i ekspresji.
Choć miejsca jest pod dostatkiem, to jednak kabina trochę przytłacza. Ma się wrażenie delikatnej ciasnoty. Być może powodem są nieduże szyby, przez co do środka nie wpada tyle światła, ile można byłoby sobie życzyć.
Czego zabrakło? Podłokietnika między fotelem kierowcy a pasażera. Niby drobny szczegół, a jednak potrzebny.
Ceny (w zł)
Silniki
Benzynowe
1.2 16v 90 KM Fresh - 45.990
1.4 16v 90 KM Active - 50.990
1.4 16v 90 KM Dynamic - 54.990
1.4 T-Jet 16v 120 KM Dynamic - 58.990
1.4 T-Jet 16v 120 KM Dynamic Dualogic - 63.990
1.4 T-Jet 16v 150 KM Emotion - 71.990
1.4 T-Jet 16v 150 KM Sport - 71.990
Diesle
1.6 Multijet 16v 105 KM Active - 60.490
1.6 Multijet 16v 105 KM Dynamic - 64.490
1.6 Multijet 16v z DPF 120 KM Dynamic - 66.490
1.6 Multijet 16v z DPF 120 KM Dynamic Dualogic - 71.490
2.0 Multijet 16v z DPF 165 KM Emotion - 78.490
2.0 Multijet 16v z DPF 165 KM Sport - 78.490
1.9 Multijet 120 KM Dynamic - 64.490
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?