To wydarzenie nie jest tylko formą przekąski. Pracownicy otrzymują do wykonania zadanie, które ma poprawiać komunikację wewnętrzną w firmie. W tym roku zadanie polegało na ułożeniu hasła, sloganu swojego działu.
- W konkursie uczestniczyli wszyscy pracownicy. Hasło musiało w sposób jasny i jednoznaczny naprowadzić odbiorcę na autorski dział. Zadanie choć z pozoru błahe okazało się bardzo trudne. Niektóre hasła, oczywiste dla autorów były całkowicie niezrozumiałe dla odbiorcy. To pokazało, jak ważny jest właściwy dobór słów oraz jak istotna i trudna jest prawidłowa komunikacja - mówi Magda Woźniak, kierownik personalny w firmie Plum.
Białystok. Bank Pekao S.A. świętował 90-lecie swego istnienia [ZDJĘCIA]
Wszystkie hasła zawisły w specjalnie urządzonej galerii, a pracownicy na karcie konkursowej wskazywali numer hasła przy nazwie działu.
Finałem zmagań było losowanie upominków - konkurs wygrał Magazyn, którego hasło bezbłędnie wskazała większość załogi. W nagrodę pracownicy Magazynu dostaną Plumowy Lunch, czyli lunch zamówiony w dowolnej restauracji. Zwycięski dział zasadził też drzewko, oczywiście śliwkę - symbol jedności i zgrania zespołu.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?