Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Emocje, stres i pomoc potrzebującym kierowcom

agsa
archiwum
Specjalista assistance: zawód dla wybranych

Często myleni z operatorami call center pracującymi "na słuchawkach" według wyuczonych schematów, konsultanci assistance są w rzeczywistości prawdziwymi specjalistami ds. niesienia pomocy w potrzebie.
Ich praca to samodzielne rozwiązywanie skomplikowanych problemów w sytuacji emocji i stresu, to pomoc osobom, które znajdują się w okolicznościach często dramatycznych.
Praca specjalistów assistance polega na organizowaniu pomocy przez telefon. To daje im możliwość rozwoju i spełnienia zawodowych ambicji. Specjaliści z dużym stażem przytaczają często niewiarygodne sytuacje, z których musieli znaleźć rozwiązanie mimo barier językowych i szeregu przeciwności losu. Niektórzy twierdzą, że zdobywszy doświadczenie na stanowisku specjalisty assistance, mogą poradzić sobie w większości zawodów świata. To odważna teza, jednak faktem jest, że praca ta, poprzez praktykę, uczy efektywnej komunikacji z innymi ludźmi, przełamywania napotykanych przeciwności, przezwyciężania własnych słabości, skutecznego zarządzania własnym stresem i, przede wszystkim, rozwiązywania problemów. Można zatem stwierdzić, że rozwija jak rzadko która.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna