Feel u nas całą noc!

Wojtek Mierzwiński [email protected]
Fani zespołu będą mieli niepowtarzalną szansę spotkać Piotra Kupichę na promenadzie nad Jeziorem Ełckim
Fani zespołu będą mieli niepowtarzalną szansę spotkać Piotra Kupichę na promenadzie nad Jeziorem Ełckim MW Media
Ełk. Przyjdź na koncert, wygraj laptopa! Feel, jeden z najpopularniejszych zespołów w Polsce, zagra po raz pierwszy w Ełku już w tę sobotę.

To oczywiście niejedyna, choć główna atrakcja, przygotowana przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku.

Warto wypełnić ulotkę

- O 10 startuje turniej siatkówki plażowej amatorów Rosetex Cup Mazury 2008. Te turnieje odbywają się także w Mikołajkach czy Rucianem- Nidzie, teraz do tych mazurskich miejscowości dołączył Ełk - zaprasza Ireneusz Dzienisiewicz, organizator imprezy.

- Na plaży będzie wesołe miasteczko, dużo stoisk gastronomicznych. Każdy, kto przyjdzie, będzie mógł wziąć udział w losowaniu laptopa ufundowanego przez bank Millennium oraz kosmetyków i kuponów, dzięki którym będzie mógł za darmo zagrać w kręgielni Kula Hula. Wystarczy wypełnić ulotkę, czyli odpowiedzieć na kilka prostych pytań.

Te atrakcyjne nagrody rozlosujemy jeszcze przed koncertem Feela.
Zanim na scenę o godzinie 19 wejdzie Feel, ełczan i turystów na plaży miejskiej rozgrzeją zespoły: Enej i Bombshelter.

Bisów nie zabraknie

- Feel zagra na plaży ponadgodzinny koncert, taki podpisaliśmy z zespołem kontrakt. Nie zabraknie bisów. Na pewno usłyszymy ich wszystkie najbardziej znane przeboje, jak choćby " A gdy jest już ciemno" - dodaje Ireneusz Dzienisiewicz. - Być może ełczanom uda się ich spotkać na naszej promenadzie nad jeziorem, bo już wiemy, że zespół postanowił zostać na noc z soboty na niedzielę w Kuźni Smaków.

Jak udało nam się ustalić, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku przygotował także superniespo-dziankę dla wszystkich, którzy przyjdą w sobotę na plażę miejską w Ełku.

- Mogę zdradzić tylko tyle, że chodzi o występ sportowców - uchyla rąbka tajemnicy Ireneusz Dzienisiewicz.

Komentarze 12

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

m
meloman
A jaki sens miała ta prezentacja całego Mazura? Dobrze, że wystąpili tylko sami piłkarze, rezerwowi, trenerzy i działacze (bez rodzin), bo koncert zacząłby się o świcie!
W
WC
W dniu 05.08.2008 o 12:48, JA napisał:

Dla zlej baletnicy nawet rabek u spodnicy...to nie zespol tylko pogoda byla do bani,owszem przygotowanie do wystepu trwalo do przesady dlugo



Widać należysz do tej mniej wybrednej publiczności. Gdyby wszystko zaczęło sie o czasie, pogoda nie stanowiłaby żadnego problemu. Bo przez cały czas przygotowań zespołu deszcz nie padał lub był mały.
J
JA
Dla zlej baletnicy nawet rabek u spodnicy...to nie zespol tylko pogoda byla do bani,owszem przygotowanie do wystepu trwalo do przesady dlugo,ale ten kto umnie sie bawic to napewno sie wybawil.A pozatym nasza publicznosc nie potrafi sie bawic,wAugustowie bylo poprostu super,wszyscy skakli i swietnie sie bawili.Na Bajmie,az przykro bylo.ze tyle ludzi i tylko kilka osob wydobywalo z siebie glos!
G
Goodmen
No i nieciekawe opinie znikły z strony z artykułem. Ciekawe dlaczego??
k
klomak
Zgadzam się z Tobą Koncert do bani. Tydzień temu Bajm pokazał klasę Pełny profesjonalizm. Na całe szczęscie Feel utrzyma się jeszcze 1 sezon i zapomnimy o nich jak o innych przebrzmialych gwiazdeczkach
J
Jola
Jestem bardzo rozczarowana tym koncertem. Może młodzież nie jest tak wybredna i wystarczy im jakieś spęd na plaży żeby sie pobawić. To najgorszy koncert na jakim byłam a mam w czym wybierać. 1.5 godzinne przygotowanie? To brak szacunku dla publiczności. Mimo zapewnień, że to musi potrwać żeby technicznie było ok - ok nie było. Kapela która grała przed nimi już była głośniejsza, a ponoć saporty grają ciszej. Nawet "błyskotliwe" teksty wokalisty w czasie piosenek nie zmniejszyły jakiegoś dystansu do publiczności. Repertuar kiepsko ułożony. 4 wolne piosenki na początek? Po takim oczekiwaniu to chociaż z jakimś powerem powinni zacząć. Tyle mojego zdania
G
Gość
na disco polo też suuuuuuuuuuuuuuuuuuper byłoooooooooooooooo (i będzie)... Piotruś????? Uważaj pomponik czeka na takie newsyyyyyyyyyyyyyyyyy...
M
MARTUSS
suuuuuuuuuuper byłoooooooo!...! czekamy za rok! ;p ;p

Piotrus jestes suuuuuuuuuuuuuuper :***
~jarek~
Jaka impreza taki wykonawca, poprostu chała dla ubogich !!!!
f
fil
Jak bawoła głos...
G
Gość
jesli "goodmenie" uwazasz Ełk za dziure to sie nie odzywaj!!! a na Boysach to pewnie bedziesz stał przy samej bramce przed sceną ! he
G
Goodmen
Chłopaki grają po największych dziurach, wystarczy spojrzeć gdzie ostatno gościli. Ewidentnie robią dla kasy, tak więc nie nastawiałbym się na jakieś interesujące widowisko.
Dodaj ogłoszenie