Konkurs Klubu Twórców Reklamy
Konkurs Klubu Twórców Reklamy to przede wszystkim święto kreatywności i twórczej odwagi, w którym organizatorzy doceniają wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów.
Sukces kampanii telewizyjnej firmy Clovin z Czyżewa
Kampania „Cokolwiek masz dzisiaj w plamach” potwierdziła swoją pozycję jako jedna z najbardziej cenionych kreacji reklamowych na polskim rynku. W kategorii Video – TV or Cinema Commercial kampania zdobyła najwyższe możliwe wyróżnienie – srebro, które w tej kategorii jest najwyższą przyznaną nagrodą. Jest to drugi rok z rzędu, kiedy reklama marki PUROX została uznana za najlepszą reklamę telewizyjną roku. Ten sukces nie byłby możliwy bez zaangażowania całego zespołu, począwszy od kreatywnego duetu Agnieszki Klimczak Pyryt oraz Małgorzaty Drozdowskiej, których wizjonerskie pomysły przełożyły się na skuteczne i precyzyjne komunikaty reklamowe. Kampania została także wyróżniona w innych kluczowych kategoriach. W kategorii Insight Konsumencki otrzymała srebrną nagrodę za głębokie zrozumienie potrzeb i oczekiwań konsumentów, co w znacznej mierze przyczyniło się do jej sukcesu. W kategorii Casting zdobyła kolejne srebro, podkreślając znaczenie doskonale dobranych postaci i autentyczności przedstawianych historii. Również praca nad szczegółami wizualnymi została uhonorowana – brązowe nagrody przyznano za Color Correction, Direction oraz Production Excellence.
Zespół, który stworzył sukces
Na szczególne wyróżnienie zasługuje współpraca z najlepszymi specjalistami w branży. Papaya Films oraz reżyser białostoczanin Kuba Michalczuk, odpowiedzialni za kreację i realizację spotu, po raz kolejny udowodnili, że potrafią wydobyć z każdej produkcji maksimum kreatywności i jakości. Studio Vein, odpowiedzialne za postprodukcję, zapewniło najwyższy standard korekcji kolorystycznej, co również znalazło uznanie w oczach jury konkursu.
Każdy element tej kampanii, od pierwszego szkicu po finalną wersję reklamy, powstawał dzięki wspólnej pracy całego zespołu. Zespół OK Human, Papaya Films i Vein Studio po raz kolejny udowodnił, że współpraca kreatywna może prowadzić do wspaniałych rezultatów. Nagrody te są ukoronowaniem naszej wspólnej pracy - podkreśliła Agnieszka Klimczak-Pyryt, dyrektor kreatywna kampanii.
Kampania firmy Clovin jako element długoterminowej strategii
Kampania „Cokolwiek masz dzisiaj w plamach” jest częścią długoterminowej strategii komunikacyjnej marki PUROX, producenta detergentów, mającej na celu wzmocnienie świadomości marki oraz budowanie pozytywnych skojarzeń związanych z codziennym użytkowaniem produktów. Kampania, za pomocą humoru oraz trafnych insightów konsumenckich, pokazuje, że niezależnie od rodzaju zabrudzenia, produkty PUROX są w stanie sprostać wyzwaniu.
Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że nasz kreatywny team po raz kolejny stworzył kampanię, która nie ma sobie równych w ocenie jurorów. Zaufanie do zespołu i odwaga w realizacji projektu były kluczowe dla tego sukcesu. To drugi rok z rzędu, kiedy nasza kampania zdobywa najwyższe wyróżnienia, co jeszcze bardziej potwierdza jej wyjątkowość - zaznaczył Bartosz Woźnicki z firmy Clovin.
Siedem wyróżnień zdobytych przez kampanię „Cokolwiek masz dzisiaj w plamach” na KTR 2024 jest nie tylko dowodem na wysoką jakość realizacji, ale także na umiejętność łączenia kreatywności z efektywnością. Kampania ta już drugi rok z rzędu podbiła serca zarówno konsumentów, jak i ekspertów z branży reklamowej, co stawia ją w czołówce polskich produkcji reklamowych.
Zobacz też: Mlekovita najbardziej rozpoznawalną marką spożywczą wśród Polaków | Gazeta Współczesna (wspolczesna.pl)
Strefa Biznesu: Coraz więcej chętnych na kredyty ze zmienną stopą
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?