Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Firma z naszego regionu najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki

opr. (koci)
Pod względem wartości marka Mlekovita została wyceniona na 1,69 mld złotych
Pod względem wartości marka Mlekovita została wyceniona na 1,69 mld złotych Archiwum
Mlekovita – po raz kolejny została ogłoszona najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki, zajmując 1. miejsce w kategorii „Produkty żywnościowe” w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2017.

Wartość marki jest pochodną jej siły, w zastosowanej w rankingu metodologii wartość marek jest więc zależna od ich obecnej siły. W tegorocznym rankingu wycenie poddano 286 marek. Podstawowym kryterium selekcji marek była ich polskość, rozumiana jako miejsce ich narodzin, a także metoda zwolnienia z opłat licencyjnych (tzn. określeniu opłaty licencyjnej, która mogłaby być pobierana przez właściciela, gdyby zdecydował się on na oddanie praw do korzystania z danej marki innemu podmiotowi). W rankingu głównym i zestawieniach mu towarzyszących istotne były również wyceny marek według danych twardych (finansowych, czyli wartości sprzedaży) i miękkich (badania konsumenckie).

Pod względem wartości marka Mlekovita została wyceniona na 1,69 mld złotych i – co istotne – w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek nieprzerwanie lideruje zarówno w sektorze marek produkcyjnych, jak i mleczarskich oraz spożywczych. Wyraźnie potwierdza to tegoroczne zestawienie marek żywnościowych – najliczniejszych w rankingu (28 proc. wszystkich marek) – wśród których Mlekovita zajęła pierwsze miejsce.

Mlekovita od lat świadomie i skutecznie realizuje przyjętą strategię lidera, której niezmiennie służy budowa silnej i wiarygodnej marki. To silna marka jest bowiem siłą napędową konkurencyjności, symbolem jakości, wiodącej pozycji na rynku, prestiżu oraz uznania. To ona wspiera dobre relacje z klientami, pomaga zdobywać nowych, budując i utrzymując ich lojalność – najchętniej wybierają oni bowiem produkty markowe, ponieważ sprawdzony, dobry brand to gwarancja satysfakcji oraz oryginalności.

– Marka Mlekovita to obietnica stabilności, gwarancja jakości i powszechnej dostępności produktów, to przede wszystkim satysfakcja i spełnienie oczekiwań konsumenta poprzez stałą dbałość o najwyższą jakość oferowanych produktów i wprowadzanie innowacji tak produktowych, jak i technologicznych – podkreśla Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.
- Innowacyjne inwestycje są bowiem nie tylko niezbędne, służą nie tylko zwiększaniu mocy produkcyjnych firmy, ale i umacniają jej pozycję jako innowacyjnego lidera branży mleczarskiej.

W tej chwili Mlekovita może się pochwalić szerokim asortymentem produktów – jej portfolio to ponad 1000 wyrobów, od tak podstawowych jak mleko, masło, sery i serki, twarogi i twarożki, śmietany i śmietanki, kefiry i maślanki, przez sery pleśniowe po produkty specjalistyczne, jak linia produktów bez laktozy, mleko instant czy produkty dla osób aktywnych i profesjonalnie zajmujących się sportem: napoje wysoko proteinowe Super Body Active, koncentraty białek serwatkowych WPC 80.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna