Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Fit Cake z kolejną inwestycją technologiczna, czyli sukces w gastronomii zaczyna się 20 m od wejścia

Opr. Andrzej Matys
mat. prasowe/Fit Cake
Wybór odpowiedniej lokalizacji głównie w biznesie gastronomicznym decyduje o jego dochodowości, możliwościach rozwoju, a nawet klienteli. Nawet najlepszy koncept nie zagwarantuje zysków, jeżeli lokal usytuowany jest w złym miejscu. Białostocka Marka Fit Cake, doskonale zanana ze słodkości bez cukru, zainwestowała w innowacyjne rozwiązanie technologiczne. Przy pomocy map Google i po analizie wszystkich istotnych czynników, wskaże najlepsze miejsce na biznes.

- Dotychczas naszym franczyzodawcom oferowaliśmy audytorski system monitorowania wyboru odpowiedniego miejsca na lokal. Jednak postanowiliśmy pójść jeszcze o krok dalej. Uruchomiamy system zewnętrzny oparty na mapach Google, który bezbłędnie wskaże najlepsze miejsca – mówi Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake.

Jego zdaniem, to optymalne rozwiązanie, które m.in. uwzględni inne lokale gastronomiczne w okolicy, podpowie czy w sąsiedztwie mieszkają potencjalni miłośnicy zdrowych deserów, którzy dotrą do Fit Cake'a w dwie lub trzy minuty, gdzie są zlokalizowane bankomaty czy firmy, których pracownicy byliby zainteresowani ofert białostockiej nie-cukierni.

Fit Cake w Zielonej Górze

Białostocka niecukiernia Fit Cake rozwija się przez multifra...

Jak to działa?

Kolokwialnie mówiąc system na mapy Google nakłada odpowiednie nakładki, które pozwolą dokonać skutecznej weryfikacji miejsc. Dodatkowo system uwzględni natężenie ruchu w danych godzinach, a także wiek osób mieszkających czy pracujących w najbliższej okolicy. Franczyzobiorca otrzyma też informacje o planowanych remontach czy przebudowach dróg w okolicy.

Czytaj również:

- Ta technologia pozwala podejmować lepsze decyzje wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z parametrem przestrzennym, lokalizacyjnym. System informacji geograficznej (GIS) umożliwia kadrze managerskiej i doradcom biznesowym mapowanie wyników działań i ich analizę z wykorzystaniem podejścia geograficznego, które obejmuje: infrastrukturę biznesową, łańcuchy dostaw czy szacowanie ryzyka podejmowanych działań. Takie holistyczne spojrzenie operacyjne jest możliwe dzięki wysokiemu potencjałowi analityki lokalizacyjnej, która pozwala identyfikować miejsca, w których priorytety biznesowe i priorytety zrównoważonego rozwoju są zbieżne lub przeciwstawne. Opisywany sposób działania pozwala dostosowywać strategie działań do zaistniałych sytuacji – tłumaczy autor projektu technologicznego stworzonego dla białostockiej marki Fit Cake.

Czytaj również:

Technologia GIS jest obecna w każdym aspekcie naszego życia. Większość globalnych i największych polskich podmiotów jest jej beneficjentem: jak sieci i infrastruktura, wojsko i bezpieczeństwo narodowe, samorządy, przemysł, nieruchomości, energia i biznes. Systemy Gisowe wspierają także procesy segmentacji biznesowej, wyboru optymalnej lokalizacji przez analizę wielu czynników w jednym systemie.

Rozwiniemy swoje skrzydła za granicą

Sieć franczyzowa Fit Cake należy do najszybciej rozwijających się konceptów w branży spożywczej. Rozpoczęła działalność w 2016 roku i świetnie wpasowała się ze swoją ofertą w lukę na polskim rynku. Oferuje fit desery i wypieki bez cukru (m.in. dla diabetyków i alergików). Ich konsumentami są ludzie preferujący aktywny styl życia i sportowcy. Aktualnie w Polsce działa ponad 60 nie-cukierni oraz dwie na Malcie.

- Ten nowoczesny system pozwoli nam rozwinąć swoje skrzydła również za granicą i tam również wesprzemy franczyzobiorców w wyborze optymalnego miejsca. Dziś już jesteśmy bogatsi o cenne doświadczenia, którymi chętnie dzielimy się z franczyzobiorcami. Co ważne profesjonalny wybór miejsca za pomocą profesjonalnego systemu otrzymują całkowicie za darmo – dodaje Rafał Kościuk.

.

Zapewnia też, że to nie wszystko, co Fit Cake może zaoferować potencjalnym franczyzobiorcom w wyborze lokalu gastronomicznego. - Stworzyliśmy dział deweloperski, który gromadzi dane o ciekawych lokalizacjach, a najnowsza inwestycja w system oparty na Google mapy sprawi, że będziemy jeszcze bardziej skuteczniejsi – podsumowuje właściciel franczyzy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Fit Cake z kolejną inwestycją technologiczna, czyli sukces w gastronomii zaczyna się 20 m od wejścia - Kurier Poranny

Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna