- Dotychczas naszym franczyzodawcom oferowaliśmy audytorski system monitorowania wyboru odpowiedniego miejsca na lokal. Jednak postanowiliśmy pójść jeszcze o krok dalej. Uruchomiamy system zewnętrzny oparty na mapach Google, który bezbłędnie wskaże najlepsze miejsca – mówi Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake.
Jego zdaniem, to optymalne rozwiązanie, które m.in. uwzględni inne lokale gastronomiczne w okolicy, podpowie czy w sąsiedztwie mieszkają potencjalni miłośnicy zdrowych deserów, którzy dotrą do Fit Cake'a w dwie lub trzy minuty, gdzie są zlokalizowane bankomaty czy firmy, których pracownicy byliby zainteresowani ofert białostockiej nie-cukierni.
Jak to działa?
Kolokwialnie mówiąc system na mapy Google nakłada odpowiednie nakładki, które pozwolą dokonać skutecznej weryfikacji miejsc. Dodatkowo system uwzględni natężenie ruchu w danych godzinach, a także wiek osób mieszkających czy pracujących w najbliższej okolicy. Franczyzobiorca otrzyma też informacje o planowanych remontach czy przebudowach dróg w okolicy.
Czytaj również:
- Ta technologia pozwala podejmować lepsze decyzje wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z parametrem przestrzennym, lokalizacyjnym. System informacji geograficznej (GIS) umożliwia kadrze managerskiej i doradcom biznesowym mapowanie wyników działań i ich analizę z wykorzystaniem podejścia geograficznego, które obejmuje: infrastrukturę biznesową, łańcuchy dostaw czy szacowanie ryzyka podejmowanych działań. Takie holistyczne spojrzenie operacyjne jest możliwe dzięki wysokiemu potencjałowi analityki lokalizacyjnej, która pozwala identyfikować miejsca, w których priorytety biznesowe i priorytety zrównoważonego rozwoju są zbieżne lub przeciwstawne. Opisywany sposób działania pozwala dostosowywać strategie działań do zaistniałych sytuacji – tłumaczy autor projektu technologicznego stworzonego dla białostockiej marki Fit Cake.
Czytaj również:
Technologia GIS jest obecna w każdym aspekcie naszego życia. Większość globalnych i największych polskich podmiotów jest jej beneficjentem: jak sieci i infrastruktura, wojsko i bezpieczeństwo narodowe, samorządy, przemysł, nieruchomości, energia i biznes. Systemy Gisowe wspierają także procesy segmentacji biznesowej, wyboru optymalnej lokalizacji przez analizę wielu czynników w jednym systemie.
Rozwiniemy swoje skrzydła za granicą
Sieć franczyzowa Fit Cake należy do najszybciej rozwijających się konceptów w branży spożywczej. Rozpoczęła działalność w 2016 roku i świetnie wpasowała się ze swoją ofertą w lukę na polskim rynku. Oferuje fit desery i wypieki bez cukru (m.in. dla diabetyków i alergików). Ich konsumentami są ludzie preferujący aktywny styl życia i sportowcy. Aktualnie w Polsce działa ponad 60 nie-cukierni oraz dwie na Malcie.
- Ten nowoczesny system pozwoli nam rozwinąć swoje skrzydła również za granicą i tam również wesprzemy franczyzobiorców w wyborze optymalnego miejsca. Dziś już jesteśmy bogatsi o cenne doświadczenia, którymi chętnie dzielimy się z franczyzobiorcami. Co ważne profesjonalny wybór miejsca za pomocą profesjonalnego systemu otrzymują całkowicie za darmo – dodaje Rafał Kościuk.
.
Zapewnia też, że to nie wszystko, co Fit Cake może zaoferować potencjalnym franczyzobiorcom w wyborze lokalu gastronomicznego. - Stworzyliśmy dział deweloperski, który gromadzi dane o ciekawych lokalizacjach, a najnowsza inwestycja w system oparty na Google mapy sprawi, że będziemy jeszcze bardziej skuteczniejsi – podsumowuje właściciel franczyzy.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?