reklama

Grupa Polska Press na Wschodnim Kongresie Gospodarczym

Andrzej Matys
Andrzej Matys
Anatol Chomicz
Dwa dni debat, spotkań i wydarzeń towarzyszących. Liczne panele dyskusyjne - od międzynarodowej współpracy do przemian związanych z cyfryzacją. Tak będzie wyglądać VI edycja Wschodniego Kongresu Gospodarczego. Tym razem podczas Kongresu wystąpią eksperci z Grupy Wydawniczej Polska Press. Drugiego dnia Kongresu - 26 września (godz. 9.30-11.00) - przygotowaliśmy panel zatytułowany „Polska w zasięgu ręki”.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Obowiązuje natomiast rezerwacja, której można dokonać pod adresem: www.wschodnikongres.eu

- Mamy nadzieję, że będzie to jeden z najciekawszych paneli w tegorocznej edycji Wschodniego Kongresu Gospodarczego - „Polska w zasięgu ręki”. Specjaliści Grupy Polska Press podczas swoich wystąpień opowiedzą o pojawiających się trendach i nadchodzących zmianach w marketingu biznesu, między innymi o tym, jak zrozumieć klienta i specyfikę rynku, a tym samym tworzyć produkty odpowiadające potrzebom i oczekiwaniom - mówi redaktor naczelny "Gazetry Współczesnej" i "Kuriera Porannego" Jarosław Jabłoński.

Wydarzenie jest adresowane zarówno do przedstawicieli małych i średnich firm, jak i do osób, które zajmują się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. Bez wątpienia też panel przygotowany przez ekspertów z Grupy Polska Press, to zastrzyk praktycznej wiedzy podanej podczas 20-minutowych prezentacji.

Dlaczego wart tu być i wziąć udział w panelu? Ponieważ wyjaśnimy, dlaczego Białystok jest ważny na mapie polskiego Internetu. Pokażemy, jak docenić lokalność oraz istotę regionów na cyfrowej mapie Polski. Opowiemy o roli komunikacji w marketingu internetowym, który jest uniwersalnym narzędziem wspierającym rozwój firm na rynku cyfrowym. Ponadto, nasi eksperci zaprezentują sposoby skutecznej komunikacji z użytkownikiem i wskażą, jak budować bliskość relacji, jak być autentycznym w komunikacji. A wszystko dlatego, by uczestnicy naszego panelu byli na bieżąco z innowacjami, trendami i zjawiskami w polskim internecie.

- W ciągu ostatnich lat marketing internetowy zmienia się bardzo dynamicznie. Sprawdzone dotychczas metody oraz narzędzia nie są już dziś gwarancją skuteczności i prowadzenia firmy do kolejnych sukcesów. Warto więc zwrócić uwagę na to, co będzie napędzać marketing internetowy w najbliższych latach. Zapraszam więc na panel Polska Press podczas Wschodniego Kongresu Gospodarczego - dodaje Jarosław Jabłoński.

VI edycja Wschodniego Kongresu Gospodarczego odbędzie się 25 i 26 września w Białymstoku, w Operze i Filharmonii Podlaskiej. To jedna z najważniejszych w kraju - tak szeroka i cykliczna - debata publiczna o warunkach i szansach rozwojowych makroregionu. Już od sześciu lat grono prestiżowych gości ze świata polityki i biznesu potwierdza potrzebę wielowątkowej dyskusji o Polsce Wschodniej. Nowe czynniki kształtujące sytuację gospodarczą Polski i Europy, cenne, rozwojowe ambicje, nowe czynniki wzrostu, szanse i wyzwania, ale także problemy i bariery do pokonania – zdecydowanie będzie o czym dyskutować. Tym bardziej, że dzięki szerokiemu przekazowi medialnemu Kongres stał się trwałym elementem publicznej debaty i najciekawszym tego typu wydarzeniem w Polsce Wschodniej.

AgendaPanel Grupy Wydawniczej Polska Press: „Polska w zasięgu ręki”

l godz. 9.30 – 9.40
Powitanie przez Jarosława Jabłońskiego - redaktora naczelnego „Kuriera Porannego” i „Gazety Współczesnej” oraz Aureliusza Mikosa – prezesa O/Białystok Grupy Wydawniczej Polska Press

l godz. 9.40 - 10.00
"Innowacje, trendy i zjawiska w polskim Internecie"
Prowadzący: Tomasz Krawczyk, dyrektor rozwoju redakcyjnego Grupy Polska Press
Skuteczne rozprzestrzenienie się informacji o marce i dobrych opinii o niej, to niewątpliwie odpowiednia promocja. Najważniejsze jest dotarcie do grupy docelowej z motywującym i wiarygodnym komunikatem. Spersonalizowane działania i treści stały się już głównym aspektem marketingu i będą się liczyć w 2020 roku.

l godz. 10.00 - 10.20
Video Marketing
Prowadzący: Jędrzej Nowak, menadżer ds rozwoju video Grupy Polska Press
Video jest metatrendem w rozwoju digital marketingu. Większość użytkowników Internetu regularnie ogląda video online, z czego w Polsce jest to wartość ponad 85 proc. Tam, gdzie Twoja grupa docelowa spędza czas, musi być obecna Twoja marka! Czy wiedziałeś, że w aż 70 proc. procesów sprzedaży, kupujący szuka i ogląda video związane z produktem?

l godz. 10.20 - 10.40
RODO w biznesie
Prowadzący: Jakub Rzeźnicki, Inspektor Ochrony Danych Grupy Polska Press
RODO było jedną z sensacji 2018 roku, ale wcale nie przestało wzbudzać emocji – w wielu przypadkach zajęcie się tematem jest jeszcze przed firmami. Dzięki szkoleniu doprowadzimy do sytuacji, w której nie będziesz nikogo odstraszać, a nawet zyskasz przewagę marketingową właściwie dbając o dane osobowe.

godz. 10.40 - 11.00
Interaktywna niespodzianka!

Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Dla wybitnych słuchaczy przygotowaliśmy niespodziankę! Przyjdź na panel!

60 sekund biznesu: W Polsce sięgajmy po rzeczy polskie

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3