MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Grupy Chorten ekspansja w czterech województwach. Sylwia Olechno wiceprezesem nowej spółki

Andrzej Matys
Na zdjęciu (od lewej): Wojciech Zawieja, prezes nowej spółki Chorten PD oraz Sylwia Olechno, wiceprezes spółki Chorten PD i dyrektor generalna Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten
Na zdjęciu (od lewej): Wojciech Zawieja, prezes nowej spółki Chorten PD oraz Sylwia Olechno, wiceprezes spółki Chorten PD i dyrektor generalna Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten Grupa Chorten
Znana podlaska marka sklepów spożywczych z logo dębu pojawiać się będzie coraz częściej na zachodzie Polski. Sylwia Olechno, dyrektor generalna Grupy Chorten została wiceprezesem nowej spółki Chorten PD założonej z Pro-Detalem, która będzie prowadzić ekspansję w czterech województwach.

Dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie i zachodniopomorskie. Te regiony obejmie swym zasięgiem nowa spółka Chorten PD. Powstała dzięki zacieśnieniu współpracy podlaskiej Grupy Chorten i Pro-Detalu z Warszawy, od wielu lat konsolidujących sklepy polskich detalistów.

Od stycznia operatorem ponad 160 punktów handlowych, które działały pod skrzydłami obu podmiotów, będzie nowa spółka z siedzibą w Warszawie. Jej prezesem został Wojciech Zawieja, prezes Pro-Detalu, a wiceprezesem – Sylwia Olechno z zarządu Grupy Chorten i jej dyrektor generalna, która od 12 lat przewodzi tej inicjatywie kupieckiej. Współpraca między dwoma organizacjami trwała już od 2020 roku, a wszystkie placówki handlowe mogły korzystać z warunków handlowych wynegocjowanych przez Grupę Chorten u producentów.

Czytaj również:

Nowa spółka odpowiadać będzie za koordynowanie współpracy z dotychczasowymi partnerami w czterech województwach na zachodzie kraju oraz za dalszą ekspansję na tym obszarze. Wszystkie placówki, których operatorem będzie Chorten PD, działać będą pod jednym szyldem z drzewem dębu, doskonale znanym zwłaszcza na Podlasiu.

- Jesteśmy przekonani, że efekt skali i synergii przyczynią się do uzyskania lepszych warunków handlowych dla współpracujących sklepów, jeszcze bardziej efektywnej współpracy z producentami i dystrybutorami i wzmocnienia pozycji rynkowej całej grupy – podkreśla Wojciech Zawieja, prezes Chorten PD.

Czytaj również:

Spółka będzie realizować politykę handlową całej Grupy Chorten działając na podstawie umów z producentami i realizując wspólne moduły centralne w publikowanych akcjach promocyjnych. Natomiast będzie posiadać autonomię w kwestii pozostałych akcji promocyjnych i zamówień pod nie.

- Ten model współpracy mamy już przetestowany ze spółkami Chorten Mazowsze, Chorten Północ, Chorten Radom oraz z Elitą Kupców na Pomorzu, prowadzącą sklepy Limonka. W ten sposób pokazujemy, że potrafimy się jednoczyć, by wspólnie walczyć o przyszłość polskiego handlu detalicznego – mówi Sylwia Olechno, wiceprezes spółki Chorten PD.

Czytaj również:

Obecnie w całej Grupie Chorten współpracuje już ponad 2150 sklepów niezależnych właścicieli w 16 województwach. W Podlaskiem działa ponad 350 placówek, a w samym Białymstoku blisko 100.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Coraz więcej chętnych na kredyty ze zmienną stopą

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna