Lata płyną, a Astra (z łaciny - "gwiazda") nadal świeci. Ze względu na duże zainteresowanie klientów, model będzie produkowany jeszcze przez 2009 rok, a jego cena jest bardziej niż zachęcająca. Classic II jest ciekawą opcją dla tych, którzy szukają niedrogiego samochodu kompaktowego. Atuty samochodu, oprócz ceny, to oszczędność (spalanie paliwa - od 6 litrów na sto kilometrów), przestronność i niezłe silniki.
Wrażenia z jazdy
Autem tym jeździ się nadspodziewanie dobrze - jak na niedrogi kompakt, jest tu bardzo dobrze zestrojone zawieszenie - nieco mniej twarde niż w nowej linii Opli, ale całkiem komfortowe i dające pewność na drodze. Do tego Astra ma dobrze dobrane silniki - już najmniejszy 1.4 wystarcza, by szybko i pewnie jeździć tym autem. Nie brakuje mocy - ani w mieście, ani na trasie.
To, że Astra nie jest samochodem z najnowszego katalogu widać w środku - świadczy o tym "klasyczny" wygląd konsoli środkowej, czy też brak sterowania radiem z kierownicy. Jednak nic nie można zarzucić estetyce wykonania - nie ma tu fajerwerków, ale wnętrze jest dobrze i starannie wykończone.
Wersje
Samochód jest dostępny już od 36 tys. 950 zł - to promocja przy zakupie za gotówkę, dotycząca wersji pięciodrzwiowej, cena za "gołe" auto. Jeżeli zechcemy mieć samochód z elektrycznymi szybami i lusterkami, dopłacimy 1,5 tys. zł. Za centralny zamek sterowany pilotem i regulację kierownicy i fotela kierowcy trzeba będzie dorzucić 1750 zł. W sumie do wyboru mamy siedem pakietów wyposażenia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?