Organizatorem przedsięwzięcia jest właściciel sieci sklepów Biedronka Jeronimo Martins Polska przy współpracy z Outdoor Cinema, odpowiadającego za obsługę audiowizualną. Nad całym projektem od strony logistycznej i technicznej czuwa niespełna osiem osób.
Bezpłatne pokazy filmowe odbywają się po zmroku na parkingach sklepów Biedronka. Na publiczność czeka specjalnie przygotowana widownia, plenerowy ekran kinowy oraz specjalna atrakcja w postaci fotościanki, dzięki której każdy może stać się gwiazdą światowego kina i uwiecznić swój wizerunek na pamiątkowej fotografii.
W repertuarze 10 kinowych przebojów z Polski i ze świata. Film dobierany jest tak, aby zadowolić możliwie największą grupę i podkreślić rodzinne wartości marki Biedronka.
Z bezpłatnego pokazu polskiego filmu „Dzień dobry, Kocham Cię!” w Hajnówce skorzystało ok. 300 osób. Już kilkanaście minut przed seansem nie było miejsc i organizatorzy dostawiali krzesła.
Projekt wychodzi naprzeciw potrzebom kulturalnym mieszkańców mniejszych miejscowości i odwiedzających je turystów. W tym roku Hajnówka znalazła się wśród innych 35 miejscowości.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?