- W wyniku dotychczasowych zawirowań na rynku nasz dotychczasowy sponsor, firma Cyber Quant, został zmuszony do zawieszenia współpracy. Trzymamy kciuki, aby sytuacja sponsora poprawiła się, a jego logo wróciło na front koszulki od nowego sezonu. Mieliśmy kilka dni, aby pozyskać sponsora, dlatego cieszę się, że z Hotelem Branicki doszliśmy do porozumienia. Pomimo krótkiego czasu udało się ogarnąć wszystkie tematy, dlatego z przyjemnością witamy Hotel Branicki w gronie naszych sponsorów – mówi prezes Jagiellonii Wojciech Pertkiewicz.
Nazwa białostockiego hotelu znajdzie się w centralnym miejscu na strojach meczowych Żółto-Czerwonych.
- Front koszulki to bardzo prestiżowe miejsce, dlatego zostało ono odpowiednio spieniężone. W ramach współpracy z usług hotelu będą korzystali nasi zawodnicy. Dużo słyszałem o rzekomym braku zaangażowaniu akcjonariuszy, dlatego sporządziłem zestawienie, z którego wynika, że tylko na przestrzeni ostatniego roku zaangażowanie finansowe akcjonariuszy wyniosło ponad 16 milionów złotych, mówimy zatem o niebagatelnej kwocie – zaznacza sternik Jagiellonii.
[polecany[24375131[/polecany]
Z faktu podpisania umowy zadowolone są tez władze Hotelu Branicki.
- Hotel Branicki nawiązuje do dumnej historii Białegostoku, dawnego Hotelu Ritz, ale także Hetmana Branickiego. Jesteśmy dumni z naszego miasta oraz województwa, a współpraca z Jagiellonią dopełnia tę identyfikację regionalną. Chciałabym podziękować Panu Przewodniczącemu Wojciechowi Strzałkowskiemu, prywatnie mojemu tacie, który umożliwił nam współpracę. Dzięki jego zaangażowaniu możemy wspierać nasz ukochany klub - zaznacza dyrektor hotelu Weronika Strzałkowska-Molska.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?