Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak mierzyć markę? Paweł Tkaczyk zdradzi kilka tajemnic. Wykład Otwarty na Politechnice Białostockiej

peż
materiały prasowe
Już w najbliższą sobotę - 23 lutego - Białystok odwiedzi Paweł Tkaczyk, jeden z największych ekspertów marketingu i budowania wizerunku marki w sieci. Przy okazji zajęć na studiach podyplomowych Marketing Internetowy na Politechnice Białostockiej będzie można go zobaczyć na wykładzie otwartym „Mierzenie marki. Jak budować markę nie schodząc na manowce?”.

Chcesz mieć silną markę? Świetnie, ale to zajmie trochę czasu. Na jakich działaniach się skupić? Jak nie ulegać szybkim modom i naśladowaniu innych, a budować skutecznie? Jak mierzyć rezultaty tego, co robimy? O tym będzie mowa.

A mówił będzie Paweł Tkaczyk, czyli człowiek, który wie, co mówi: ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media, od ponad 10 lat pomagający firmom tworzyć silne marki produktów i usług. Autor trzech bestsellerowych (1. miejsce na liście OnePress) książek marketingowych: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”.

W 2012 roku otrzymał tytuł Człowieka Roku Polskiego Marketingu (a jego „Zakamarki marki” tytuł Marketingowej Książki Roku) w ogólnopolskim plebiscycie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego. Właściciel agencji brandingowej Midea, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora, Diners Club, Allegro czy Lukas Bank.

Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach programów MBA oraz we współpracy z prywatnymi firmami szkoleniowymi. Wśród jego klientów są PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide i setki innych.

Doradza startupom jako mentor w programach Startup Weekend czy iNKubator. Z jego wiedzy korzystają często mass media – na stałe współpracuje z „Briefem”, „Marketing w praktyce”, wywiady ukazywały się w „Polityce”, „Forbesie”, „Wprost” czy „Gazecie Wyborczej”.

W Białymstoku wystąpi w ramach cyklu Wykłady Otwarte w ramach Studiów Podyplomowych na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej - to spotkania osób zainteresowanych i związanych z nowymi technologiami, branżą internetową i przedsiębiorczością.

Miejsce:

Wydział Informatyki, Wiejska 45A, wysoki parter, aula 12B

Szczegółowe informacje można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku
Termin: 23 lutego (sobota), g. 13:30-14:15

- Do wakacji będzie pewnie jeszcze okazja, żeby spotkać się z kilkoma gwiazdami marketingu, specjalistami branży User Experience i nie tylko - zapewnia dr inż. Paweł Tadejko, kierownik Studiów Podyplomowych, który zachęca do udziału w spotkaniu i w razie potrzeby służy dodatkowymi informacjami pod tel. +48 504 142 530

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Jak mierzyć markę? Paweł Tkaczyk zdradzi kilka tajemnic. Wykład Otwarty na Politechnice Białostockiej - Kurier Poranny

Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna