- To wielki sukces - ocenia jeden z wnioskodawców, poseł Czartoryski. - Rzadko zdarza się, aby w komisji rekomendującej była taka jednomyślność.
Procedura jest następująca: projekt poprawki trafia najpierw do tzw. komisji merytorycznej Sejmu (w tym przypadku komisji infrastruktury). Ta ocenia wniosek, a potem dopiero potem trafia on na biurko premiera. Opinia komisji jest bardzo ważna. Poprawka poparta tak jednoznacznie ma ogromne szanse zaakceptowania przez rząd i finalnie przez Sejm uchwalający budżet.
W piątkowym głosowaniu nie brał udziału poseł PO Andrzej Kania, który jest członkiem tej sejmowej komisji. Nie było go na posiedzeniu.
Po remoncie linii, pociągi z Ostrołęki do Tłuszcza mogłyby jeździć znacznie szybciej niż obecnie. Podróż do stolicy trwałaby ok. 1,5 godziny. Teraz, pociągi poruszają się z prędkością od 40 do 70 km/h (w zależności od odcinka). Po remoncie prędkość wzrosłaby do 90 km/h.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?