Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klienci: - Dlaczego w wielu kujawsko-pomorskich Biedronkach i Lidlach nie ma toalet? Mamy komentarze obu sieci

Agnieszka Domka-Rybka
Agnieszka Domka-Rybka
Regiodom, pomorska.pl, Głos Pomorza
- Często czytam i słyszę, że Lidl i Biedronka nie chcą już być zwykłymi dyskontami, ale bardziej na poziomie. A o tak przyziemniej sprawie, jak toalety nie pamiętają i w sklepach nie ma, za przeproszeniem, gdzie siku zrobić - żali się pani Maria, która robi zakupy w obu sieciach.

Takie opinie klientów pojawiają się co jakiś czas, dlatego postanowiliśmy zapytać i Biedronkę, i Lidla, jak to naprawdę jest z tymi toaletami. Niby taka przyziemna sprawa, ale przydałyby się w sklepach.

Lidl ogłosił, że będzie luksusowy. Długo nie czekaliśmy na reakcję Biedronki. Ma produkty ze złotym logo [komentarz]

Biedronka: To standard w nowo wybudowanych sklepach

Tak odpowiada Justyna Rysiak, menedżer ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska: „Zaznaczamy, że zgodnie z prawem ogólnodostępne toalety są standardem w nowo wybudowanych większych obiektach handlowych. Większość z naszych 2832 sklepów sieci Biedronka mieści się w istniejących już wcześniej budynkach, w których toalet nie było. Infrastruktura tych obiektów wynika z prawomocnych pozwoleń na budowę i użytkowanie obiektu. Oczywiście, robimy wszystko, by wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów i coraz więcej sklepów naszej sieci posiada ogólnodostępne toalety. Pojawiają się one w nowo wybudowanych sklepach oraz tych, które przechodzą gruntowną modernizację. Przykładowo, w województwie kujawsko-pomorskim w ostatnim czasie stworzyliśmy toalety w sklepach zlokalizowanych w Bydgoszczy przy ul. Kossaka i w Ciechocinku przy ul. Zdrojowej. W najbliższych tygodniach po remoncie zostaną otwarte kolejne placówki, w których również dostępne będą toalety dla klientów – w Toruniu przy ul. Łódzkiej oraz w Bydgoszczy przy ul. Kąkolowej i ul. Ks. Schulza. W większych obiektach w nowo wybudowanych lub przebudowanych placówkach tworzymy także pomieszczenia dla matki z dzieckiem”.

Lidl: Zmieniamy nasze sklepy

Aleksandra Robaszkiewicz, rzecznik prasowy Lidla tłumaczy: "Chcielibyśmy podkreślić, że rozwój sieci jest jednym z naszych celów strategicznych. Zależy nam na tym, aby sklepy Lidl były nowoczesne, korzystały z ekologicznych rozwiązań oraz były funkcjonalne dla klientów. W 2017 r. zakończyliśmy modernizację wszystkich – ponad 630 – obiektów w Polsce. Szerokie alejki sklepowe, ergonomiczne wnętrza, prezentacja produktów dostosowana do potrzeb klientów, liczne miejsca parkingowe – to zmiany, które zwiększyły komfort dokonywania zakupów w sklepach Lidl. Wciąż testujemy nowe rozwiązania w naszych obiektach. Z myślą o kobietach w ciąży oraz osobach niepełnosprawnych wprowadzamy kasy pierwszeństwa, które będą przystosowane do ich szczególnych potrzeb oraz dadzą im możliwość obsługi w pierwszej kolejności. Zmieniamy nasze sklepy również pod względem dostępności toalet, które są standardem w nowych obiektach. Toalety wyposażone są w przewijak dla niemowląt oraz są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych".

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Klienci: - Dlaczego w wielu kujawsko-pomorskich Biedronkach i Lidlach nie ma toalet? Mamy komentarze obu sieci - Gazeta Pomorska

Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna