Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Komu potrzebny "Wschodzący Białystok"? (wideo)

Anna Mierzyńska
Wypromują nas tancerze – dzięki... trampkom z logo Białegostoku. Na razie jednak dostali buty złych rozmiarów...
Wypromują nas tancerze – dzięki... trampkom z logo Białegostoku. Na razie jednak dostali buty złych rozmiarów... B. Maleszewska
Białystok. Powitanie wschodzącego słońca, otwarcie Alei Bluesa i występy znanych w kraju tancerzy to dopiero początek kampanii promocyjnej Białegostoku pod hasłem "Wschodzący Białystok".

Komentarz

Komentarz

Jeśli Białystok będzie tak wschodził, jak słońce podczas piątkowego powitania dnia na Rynku, to nie mamy na co liczyć... Słońca nie było i choć sama impreza była sympatyczna, jako początek wielkiej akcji promocyjnej była raczej wielką klapą. W ogóle zastanawiam się, czy przekonywanie białostoczan do ich miasta za pomocą słońca to dobry pomysł. O tym, że Białystok to miasto perspektyw, wypadałoby mówić w oparciu o konkrety. Inaczej nasze dobre samopoczucie skończy się razem z kampanią promocyjną. A raczej nie o taki efekt chodzi białostockim włodarzom.
Anna Mierzyńska

Dzięki niej białostoczanie mają się przekonać, że mieszkają w fajnym mieście, w którym wiele się dzieje i nawet słońce wschodzi - głównie dla aktywnych, młodych i zadowolonych. Właśnie dlatego pierwszą imprezą kampanii było wspólne witanie słońca w piątkowy poranek na Rynku Kościuszki. Tyle, że był to dzień pochmurny, więc słońca... nie było widać.

Mimo to kilkudziesięciu białostoczan, zebranych niedaleko Ratusza, wypiło poranną kawę i wypuściło w niebo baloniki z nowym logiem Białegostoku - stylizowanym słońcem w żółto-czerwonych barwach. Ci, którzy przyszli, byli zadowoleni z "białostockich" gadżetów, które dostali - parasoli, kubków, czapeczek. Niestety, osób niezwiązanych z Urzędem Miejskim było na rynku niewiele - nie licząc harcerzy, którzy karnie stawili się przed świtem.

Logo miasta można było również podziwiać na trampkach tancerzy hip-hop, którzy w sobotnie popołudnie pojawili się na rynku. Była nauka tańca, pokazy oraz popisy solowe tancerzy znanych z występu w programie "You can dance". Problem w tym, że nie tańczyli w trampkach z logo, bo nie pasowały one na ich stopy.

Imprezy promujące Białystok trwać będą przez cały październik. W następny weekend Grupa Eskadra, koordynująca akcję, zaprasza dzieci na wspólne malowanie na Rynku Kościuszki loga Białegostoku. Za dwa tygodnie natomiast uruchomiony zostanie fanklub miasta. Będzie to pierwsza taka organizacja w kraju - żadne miasto nie doczekało się jeszcze zrzeszenia swoich fanów.
Zobacz występy Dance Fighters:

Zobacz występ - Blady Kris:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna