Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Konkurencja nie boi się Alfy

M. Bielski
Galeria Alfa jest już prawie gotowa. Białystok zyska nowy, duży obiekt handlowy. Zapowiada się wojna o klienta, a więc zapewne dojdzie do obniżek cen
Galeria Alfa jest już prawie gotowa. Białystok zyska nowy, duży obiekt handlowy. Zapowiada się wojna o klienta, a więc zapewne dojdzie do obniżek cen A. Zgiet
Białystok. Otwarcie Galerii Alfa już 15 października. Jak na pojawienie się nowej, silnej konkurencji zapatrują się inne hipermarkety z Białegostoku?

- Nie obawiamy się konkurencji, bo Galeria Biała funkcjonuje na rynku już niemal rok i białostoczanie zdążyli ją polubić - mówi Aleksandra Klonowska-Szałek, menadżer PR Manhattan Real Estate Management Sp. z o.o. - Przez ten rok staraliśmy się poznać oczekiwania mieszkańców i szybko reagować na potrzebę zmian. Z ciekawością oczekujemy na otwarcie Galerii Alfa. Traktujemy jej pojawienie
się jako wyzwanie i na pewno będziemy starali się sprostać rosnącym wymaganiom klientów.

W tej chwili Biała wzmocniła działania marketingowe, ale jest to spowodowane
nową strategią związaną z przejęciem zarządzania galerią przez firmę Manhattan Real Estate Management. 15 października nie ta placówka handlowa nie przygotowuje żadnych specjalnych atrakcji poza planowanym wcześniej działaniami związanymi z pierwszymi urodzinami Białej.

Również pracownicy Auchan nie martwią się otwarciem nowej galerii handlowej.

- Otwarcie nowej Galerii oczywiście wzmocni działania promocyjne - mówi Dorota Patejko, dyrektor ds. komunikacji Auchan Polska. - Ale mamy już sprawdzonych klientów, których zdobyliśmy przez lata działania firmy. Auchan pozostaje w czołówce rankingu najpopularniejszych sklepów w Białymstoku. To właśnie promocje i ceny są tym, co przyciąga i zachęca naszych klientów. Nie zmienimy tego - będziemy stawiać na oferty promocyjne i atrakcyjne ceny. Jeśli chodzi o konkretne akcje przewidziane na 15 października to jest za wcześnie, by przekazywać takie informacje.

- Pojawienie się kolejnej Galerii oznacza, że w Białymstoku istnieje potencjał i zapotrzebowanie na tego typu placówki handlowe - dodaje Aleksandra Klonowska - Szałek. - Naszym zdaniem rynek zawsze zyskuje, kiedy pojawia się na nim nowy gracz i to jest dobra wiadomość dla wszystkich, ponieważ zawsze wpływa to na jakość usług oferowanych klientom.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna