Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest...
fot. Łukasz Kaczanowski / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest głównym powodem, dla którego nie dokonają ponownego zakupu.

Zobacz również

W jakim składzie Lechia zagra w Łęcznej? Bez Piły, ale z Chłaniem

W jakim składzie Lechia zagra w Łęcznej? Bez Piły, ale z Chłaniem

Uwaga, są ostrzeżenia dla Świętokrzyskiego. Idzie mróz, będzie ślisko!

Uwaga, są ostrzeżenia dla Świętokrzyskiego. Idzie mróz, będzie ślisko!

Polecamy

Żużlowy mistrz Polski ma problem. Wycofanie się jednego z głównych sponsorów!

Żużlowy mistrz Polski ma problem. Wycofanie się jednego z głównych sponsorów!

„Neapol. Łakomym okiem” to przewodnik smakowity. Ze scudetto SSC Napoli w tle

„Neapol. Łakomym okiem” to przewodnik smakowity. Ze scudetto SSC Napoli w tle

Chorzy na cukrzycę typu 2 bardziej narażeni na 3 nowotwory! Sprawdź, jakie

Chorzy na cukrzycę typu 2 bardziej narażeni na 3 nowotwory! Sprawdź, jakie