reklama

Letnia dieta może być smaczna i zdrowa

(opr. now)
Generalnie jedz to, na co masz ochotę, ale pamiętaj, że powinny to być małe porcje, najlepiej pięć razy dziennie.

Latem pamiętaj o tym, by zawsze mieć pod ręką butelkę wody. Może być gazowana, ponieważ delikatnie pobudza proces trawienia.

Każdego dnia wypijaj przynajmniej 1,5 litra wody. Unikaj jednak wód smakowych, ponieważ są to zwyczajne napoje, w dodatku o dużej zawartości cukru. Nie wierz reklamie, w której próbują przekonywać, że woda o smaku truskawek czy jabłek jest produktem dietetycznym!

Latem nie ma co tracić czasu na gotowanie pracochłonnych obiadów. Lekka zupa w upalny dzień z powodzeniem wystarczy by zaspokoić apetyt i dostarczyć nam niezbędnych składników odżywczych.

Oto nasze propozycje, na przykład na letnie wieczorne grill-party:

Przystawka
Sałatka hawajska
Czas przygotowania: 20 min (danie dla 4 osób)
Składniki: 1 sałata kolorowa, 1 sałata lodowa, 2 piersi z kurczaka, 200 ml jogurtu naturalnego, 1/2 mango, 1 pomarańcza, 2 kiwi, 1 papaja, 1 owoc szarona, 2 ząbki czosnku, 1/2 pęczka świeżej mięty pieprzowej, sól, pieprz, Przyprawa do kurczaka Kamis, 2 saszetki Herbaty (np. Irving Tea Cocktails Owoce Tropikalne z nutą Mięty)
W 150 ml gorącej wody zaparzyć herbatę. Ostudzić, połączyć z jogurtem, miętą i posiekanym czosnkiem. Tak powstały sos lekko schłodzić. Piersi kurczaka posypać Przyprawą i upiec na grillu.
Owoce należy pokroić w kostkę. Sałatę najlepiej porwać na małe kawałki, dodać kurczaka pokrojonego w kostkę, owoce. Teraz wystarczy całość połączyć z sosem.

Danie główne
Fileciki z indyka zapiekane w herbacianym mascarpone
Czas przygotowania: 15 min. (danie dla 4 osób)
Składniki: 600 g piersi z indyka, 250 g serka mascarpone, 1/2 cebuli, 1 ząbek czosnku, olej, sól, pieprz kolorowy Kamis, 1 łyżeczka herbaty (np. czarnej liściastej Irving Daily Superior).
Pierś indyka pokroić na fileciki, przyprawić solą i pieprzem, obsmażyć na oleju. Mascarpone wymieszać z herbatą, cebulą pokrojoną w kostkę, posiekanym czosnkiem. Na indyka ułożyć ser, zapiekać na złoty kolor w piekarniku 10 min. w temp 180 st.C.

Deser
Bomba herbaciana
Czas przygotowania: 5 min + mrożenie. (danie dla 4 osób)
Składniki: 50 g cukru, torebka cukru waniliowego 2 żółtka, 400 ml śmietany kremówki, 10 biszkoptów, koniak lub brandy, 3 saszetki - piramidki herbaty czarnej Irving Oriental Gardens z płatkami róży i bławatka
Herbatę zaparzyć w 250 ml wrzątku. Cukier, cukier waniliowy i żółtka utrzeć na masę, dodać schłodzoną herbatę. Śmietanę ubić na sztywno, połowę zmieszać z masą herbaciano - jajeczną. Biszkopty skropić koniakiem i wyłożyć nimi formę do lodów. Krem przełożyć do formy i wstawić do zamrażalnika. Wyjąć z formy i podawać ze ubitą śmietaną.

FLESZ: Elektryczne samoloty nadlatują.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 7

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

b
beverly

Według mnie powinno się zacząć od swojego zwykłego menu, jeść to co się jadło - ale stopniowo wprowadzać drobne zmiany. Zamiast porcji lodów - koktajl owocowo warzywny. Zamiast białego chleba - razowy. Zamiast szklanki coli - herbata miętowa z sokiem malinowym. Zamiast kotleta z mięsa - warzywny, komunikacja miejsca - spacer czy rower. Nie ma sensu do zmuszania się do czegoś bardzo dużego. Bezcelowe jest ustalanie ile posiłków dziennie powinno się jeść i o której. Róbcie to co robiliście - ale stopniowo. Sama dobrze wiem, że chciałoby sie widzieć efekty już po pierwszych dniach, ale niestety tak nie jest, dlatego dodatkowo polecam Sibutraminę, która prócz redukcji apetytu ogranicza także wchłanianie węglowodanów, a w połączeniu ze zbilansowaną dietą i regularną aktywnością fizyczną przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Jeśli masz jakiekolwiek pytania czy chciałabyś dowiedzieć się czegoś więcej to skontaktuj sie z Dominiką, ja od niej zamawiałam i jest wszystko w jak najlepszym porządku, kom 732 845 431. Powodzenia

 

t
tina

A które na przykład dajesz do sałatek? Pewnie raczej zioła?

b
bojan

stawiam w lecie na sałatki, sporo różnych warzyw do tego jakiś lekki dresing i sporo przypraw, bo lubię jak jedzenie jest dobrze doprawione, z knorra są świetne, pachna bardzo intensywnie i dużo smaku dają

E
Ewelina

Ja dla jak największej przyswajalności witamin i innych dobrodziejstw z warzyw i owoców kupiłam sobie wyciskarkę Philpiaka w której w parę chwil robię pyszne zdrowe i naturalne soki.

D
Daniszek

Wprowadzając do jadłospisu więcej warzyw i owoców nie można sobie zaszkodzić :) Nie tylko mają bardzo dużo witamin, ale też świetnie nawadniają organizm.

X
Xone

Ja polecam do każdego posiłku wypić jakąś dobrą herbatę, opcjonalnie kawę. Jeżeli głównym celem diety jest odchudzanie się to w sklepie SzlachetnySmak.pl można kupić różne rodzaje herbaty czerwonej, która jest znana z tego, że wspomaga gubienie zbędnych kilogramów. Według mnie warto zamówić i sprawdzić na samym sobie.

M
MartaD

Właśnie tego szukałam. Dziękuję. Czytałam o ogólnych zasadach na letnią dietę na interaktywna.pl Czas na lżejsze potrawy. Teraz organizm buduje odporność

Brakowało mi natomiast pomysłów na to jak zastosować się do rad z tego artykułu. Propozycje dań z pewnością trafią do mojego jadłospisu.

 

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3