Projekt Stowarzyszenia „Lokalna Grupa Działania - Tygiel Doliny Bugu” zainaugurowali w czwartek w Drohiczynie przedstawiciele urzędów marszałkowskich woj. podlaskiego i mazowieckiego oraz przedsiębiorcy branży turystycznej.
- Dotacja na ten projekt nie jest duża. Wynosi 50 tys. zł, czyli na każdego uczestnika przypada 3333 zł - powiedziała Justyna Paluch, koordynator projektu. - Ale w projekcie nie chodzi o pieniądze, a o współpracę przedsiębiorców i samorządów po obu stronach Bugu.
Do tej pory było tak, że turysta odwiedzający np. Mielnik mógł znaleźć foldery, dotyczące oferty tylko południowej części woj. podlaskiego. Jeśli zaś ktoś wypoczywał nad drugim brzegiem Bugu, miał informacje tylko o atrakcjach tej części Mazowieckiego. Ten projekt ma to zmienić i utworzyć sieć przedsiębiorców i samorządów z obu stron Bugu, którzy będę promować się wzajemnie.
W przedsięwzięciu uczestniczą m.in. Mikołaj Korol, producent wina z Mielnika (znany z programu „Rolnik szuka żony”) i Mirosław Angielczyk z „Ziołowego zakątka” w Korycinach.
Więcej o projekcie napiszemy w nowym dwutygodniku „Nasza Mała Polska” - dodatku do „Gazety Współczesnej”, który ukaże się 31 stycznia.
Mikołaj Korol z programu Rolnik szuka żony zaręczony! Ślub jeszcze w tym roku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?