Wartość sprzedaży napojów alkoholowych poznaliśmy dzięki sklepom i zakładom gastronomicznym, które mają obowiązek informować o tym miasto. Od tego bowiem zależy wysokość opłat dla każdego podmiotu za tzw. koncesję.
Łomżyniacy preferują tzw. alkohole "lekkie", do 4,5% alkoholu oraz piwo. Wydali na nie "tylko" 23 mln zł. Na trunki mocne przeznaczyli niecałe 14 mln zł. Najmniejsze "wzięcie" mają wina. W Łomży wydano na nie w ub.r. 1,8 mln zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?