Zaledwie co dziesiąty z nich zdecydował się na wypełnienie ankiety badającej poziom zadowolenia z pracy urzędników i jakości świadczonych usług. Dlaczego? Urzędnicy twierdzą, że powodów może być kilka: pośpiech, a także fakt, że ankieta składała się z dwóch części. Pierwsza część zawierała pięć pytań, a druga była w formie tabeli oceniającej w punktach. Badanie trwało pięć dni roboczych.
Ankieta została przygotowana przez zewnętrzną firmę w ramach realizowanego przez ratusz unijnego projektu "Akademia Profesjonalnego Urzędnika".
Mili i schludni
Łomżyniacy najczęściej swoje kroki kierują do Punktu Obsługi Klienta i Urzędu Stanu Cywilnego. Aż 30 z biorących udział w badaniu jakość obsługi oceniła maksymalną liczbą punktów.
Z badania wynika, że interesanci uważają, że urzędnicy są profesjonalnie przygotowani, mają wiedzę merytoryczną, są chętni do pomocy, a także angażują się w swoją pracę. Co ciekawe interesanci wysoko ocenili także ich ubiór.
Wysoko ocenili także stronę internetową magistratu i jakość udzielanych informacji przez telefon oraz dostęp do druków.
Toalety do poprawki
Co trzeba poprawić? Największą bolączką pozostaje brak miejsc parkingowych wokół urzędu. A po modernizacji Starego Rynku będzie ich jeszcze mniej.
Jeszcze poprzednia ekipa rządząca miała ambitne plany rozbudowy ratusza, w którego podziemiach miał być parking. Ale brak funduszy sprawia, że obecna władza nawet o tym nie myśli.
Wypełniający ankietę zwrócili też uwagę na toalety, z których mogą korzystać interesanci. Uważają, że powinny być na dużo wyższym poziomie.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?