Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Miasto doczekało się nowej strategii promocyjnej

Tomasz Kubaszewski [email protected]
Łosia w wersji męskiej zaprezentowała Izabela Piasecka, zastępca burmistrza. Zarówno ona, jak i pluszak ubrani są w koszulki z nowym logo Augustowa.
Łosia w wersji męskiej zaprezentowała Izabela Piasecka, zastępca burmistrza. Zarówno ona, jak i pluszak ubrani są w koszulki z nowym logo Augustowa.
Mają trzy żywioły, logo oraz łosia.

Inne miasta

Wygraj TABLET  w naszej akcji „Czytam, więc …”
Wygraj TABLET w naszej akcji „Czytam, więc …”

Wygraj TABLET w naszej akcji "Czytam, więc …"

Inne miasta

Promocyjne hasła, takie jak "Augustów - trzy żywioły" ma także wiele innych ośrodków. Stolicę regionu promuje "Wschodzący Białystok". Z kolei Suwałki wybrały hasło "Pogodne Suwałki", by walczyć ze stereotypem o najzimniejszym miejscu w kraju. Ełk natomiast promowany jest przez "Ełk - tu wracam".

Zygmunt, August, Zigi, a może jeszcze jakoś inaczej? Augustowianie zastanawiają się, jak nazwać swoją maskotkę.

Po raz pierwszy, jak informowaliśmy, została zaprezentowana przed kilkoma dniami. Na ogłoszony przez władze konkurs wpłynęło 30 propozycji. Jury najbardziej przypadł do gustu łoś stworzony w miejscowej firmie "Ala ma kota".

Trzy żywioły
Maskotka, to jeden z elementów nowej wizualizacji miasta. Jego promocja będzie opierała się na haśle "Augustów - trzy żywioły". Chodzi o wodę, powietrze oraz ziemię. W kampaniach promocyjnych akcent kładziony będzie także na królewskość miasta. Wszystko to razem ma symbolizować, jak piszą autorzy koncepcji, połączenie tejże królewskości, luksusu i szlachetności z dynamizmem, nowoczesnością oraz żywiołowością rozbawionego kurortu.

Logo miasta składa się z kolei z dwóch elementów. Pierwszy, to napisana ręcznie nazwa (co ma stanowić odwołanie do dawnych czasów), drugi - korona powstała z rozbryzgującej się wody. Autorem dobrze ocenianego przez fachowców znaku jest grafik Radosław Bućko.

Trzy wersje łosia
Najsympatyczniejszą częścią nowej strategii promocyjnej pozostaje jednak maskotka. Aneta i Izabela Cembor, kierujące firmą "Ala ma kota", wykonały trzy wersje łosia - męską, żeńską i dziecięcą. Oficjalnie zaprezentowano jedynie tę pierwszą. W miniony poniedziałek nasi Czytelnicy mogli też zobaczyć, jak wyglądają pani łosiowa i mały łoszak. Są równie sympatycznie, jak pan łoś.

Na razie nie wiadomo, czy każdy z pluszaków otrzyma swoje imię, czy też "ochrzczony" zostanie jedynie łoś. Wciąż padają różne propozycje. Miejskie władze zapowiadają, że przeprowadzoną konkurs, w wyniku którego imię zostanie wybrane.

Przypomnijmy, że maskotką Suwałk jest Miś-Uśmich, czyli biały niedźwiadek z lekko skrzywionym uśmiechem. Natomiast logo - graficzna stylizacja tego uśmiechu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna