Gdy wydawało się, że wszystkie opcje zostały już wykorzystane, na instagramowych kontach pojawiła się Radicchio del Veneto, organiczna cykoria w kolorze cukierkowego różu. Ostatnim hitem było także limitowane i sprzedawane jedynie w Azji brzoskwiniowe ciastko z McDonald’s. Zdjęcia pod hashtagiem #peachpie rozprzestrzeniały się w sieci niczym viral i wygląda na to, że producent nie mógł wyobrazić sobie lepszej reklamy. Zobaczcie jak bajecznie może wyglądać jedzenie!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?