Jak wynika z najnowszych danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, w sierpniu i we wrześniu 2020 Cynkomet zanotował najwyższy na rynku przyrost rejestracji nowych przyczep – odpowiednio o 68,4 proc. i 76,6 proc. rok do roku.
- Październikowa publikacja danych PZPM pokazuje, że Cynkomet nie zwalnia tempa. W stosunku do danych sprzed roku, we wrześniu zwiększyliśmy liczbę rejestracji o 92 sztuki, umacniając tym samym swoją 6. pozycję w tabeli. Rzeczywista ilość sprzedanych przyczep jest w tym roku o wiele wyższa, biorąc pod uwagę, że rejestracje publikowane są z pewnym opóźnieniem. Będzie to natomiast widoczne w kolejnych miesiącach – cieszy się Mariusz Dąbrowski, prezes Cynkometu.
Czytaj także: Koronawirus a biznes. Cynkomet pracuje i wprowadza nowe maszyny na sezon 2020
Tym samym Cynkomet zbliża się do czteroprocentowego udziału w rynku sprzedaży przyczep, co jest dla firmy bardzo istotne - jeszcze cztery lata temu w całym roku 2016 zarejestrowała 66 przyczep, w tym – już 212.
- To dla nas duży, prawie 4- krotny wzrost, co nas niezmiernie motywuje do dalszej pracy nad udoskonalaniem naszych produktów, rozszerzaniem gamy dostępnych modeli oraz ich dostępnością. Naszym długofalowym celem jest ciągłe ulepszanie naszych maszyn pod względem technicznym i wizualnym oraz rozszerzanie naszej oferty – zapowiada prezes Cynkometu i dodaje. - Nasza strategia nie opiera się na ilości, ale na jakości wykonywanych maszyn oraz późniejszej obsługi, czyli serwisu. Jednym z gwarantów tej jakości jest zabezpieczenie całej konstrukcji maszyn w technologii cynkowania ogniowego, co w znacznym stopniu wydłuża ich żywotność.
Czytaj również: Maszyny rolnicze Cynkometu dały pokaz swoich możliwości
Kolejny cel zarządu Cynkometu to dalsza ekspansja zagraniczna – na eksport trafia obecnie 40 proc. produkcji firmy, a docelowo ma on stanowić 60-70 proc. jej przychodów. By to było możliwe Cynkomet szuka kolejnych wyzwań i rozszerza zakres swojej produkcji.
- Wyspecjalizowane przyczepy dłużycowe do przewozu ciężkich i długich elementów –NP-70/3 - to nasz kolejny krok w kierunku rozwoju naszej oferty i jej rozszerzenia o specjalistyczne naczepy i przyczepy drogowe kategorii O – podkreśla Mariusz Dąbrowski.
Czytaj także: Cynkomet produkuje naczepy samochodowe do przewozu ciężkich elementów (zdjęcia)
Pierwsza maszyna trafiła już do klienta, a kolejne cztery będą zrealizowane w najbliższych miesiącach. Mimo pandemii, Cynkomet dba też o komunikację z klientami i dealerami, o rozpoznawalność marki i cały czas się rozwija.
- Również dzięki Centrum Badawczo-Rozwojowym Technologii Rolniczych w Czarnej Białostockiej, które umożliwiło nam konkurowanie z najlepszymi na rynku polskim i europejskim – podsumowuje prezes Cynkometu.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?