Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mlekovita i Sokołów połączyły siły. Mają wspólną mięsno-serową ofertę [ZDJĘCIA]

Barbara Kociakowska
Barbara Kociakowska
B. Kociakowska, M. Grygoruk
To nie przypadek, że na liniach produkcyjnych Mlekovity obok sera można zobaczyć kabanosy. Grupa Mlekovita oraz Sokołów SA nawiązały współpracę, stworzyły nowy projekt biznesowy. Oferują przekąski mięsno-serowe. O tym przedsięwzięciu opowiadali podczas konferencji prasowej, która odbyła się w siedzibie Mlekovity w Wysokiem Mazowieckiem.

Jest to odpowiedź na zmieniające się trendy rynkowe, związane ze zmianą trybu życia konsumentów. Ludzie coraz częściej poszukują pomysłów na szybkie przekąski w ciągu dnia – smaczne, wygodne w użyciu i pożywne.

Jak podkreśla Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity, na wielu rynkach, również w Europie Zachodniej, asortyment przekąsek intensywnie się rozwija. Wraz ze wzrostem zainteresowania klientów, rośnie liczba takich produktów na sklepowych półkach.

- Zaobserwować można również zróżnicowanie asortymentu, co jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy chętnie sięgają po nowości i cenią ciekawe połączenia smaków – mówi Dariusz Sapiński, prezes zarządu Grupy Mlekovita. - Staramy się nieustannie zaskakiwać odbiorców, również zupełnie nowymi projektami.

Zobacz też: Premier Mateusz Morawiecki z wizytą w Podlaskiem. Odwiedził Mlekovitę i spotkał się z rolnikami

Na razie przekąski mięsne i serowe są dostępne w trzech połączeniach. Są to: kabanosy wieprzowe serowymi kuleczkami; kabanoski i paluszki serowe oraz kabanosy i paluszki serowe w czterech połączeniach (kabanos wieprzowy i paluszek serowy, kabanos pepperoni i paluszek serowy wędzony, kabanos wieprzowy i paluszek serowy wędzony, kabanos pepperoni i paluszek serowy z czarnuszką.

- Chcemy wykorzystać ugruntowaną pozycję obu firm na rynku i to, że lider branży mięsnej z liderem branży mleczarskiej mogą stworzyć wspólny projekt – mówi Bogusław Miszczuk, prezes zarządu Sokołów SA. – Jesteśmy pewni, że projekt ten będzie bardzo korzystny dla obydwóch stron.

Dodał, że negocjacje odnośnie szczegółów projekty trwały 3 - 4 miesiące.

Czytaj też: 90-lecie Mlekovity. Spółdzielnia pokazała swoje najnowsze inwestycje (zdjęcia)

Bogusław Miszczuk podkreślał, że białko zwierzęce jest najbardziej wartościowym białkiem. Ale przekąski mięsno-serowe warto jeszcze wzbogacić o błonnik. Trwają już próby mające na celu uzupełnienie tych wspólnych produktów o warzywa zawierające błonnik.

Sokoliki Duo Snack są produkowane w centrali Grupy Mlekovita, natomiast Party Time oraz Wypasiony Duo Snack w zakładzie Sokołów SA Oddział w Kole.

Serowo-mięsne przekąski już można kupić w sklepach firmowych Mlekovitka, których w całym kraju jest 160 oraz w sieci sklepów własnych Sokołów (300 placówek) oraz Gzella. Dystrybucja jest stale poszerzana.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna