Muzeum Mleka z Certyfikatem Specjalnym Polskiej Organizacji Turystycznej

opr. (koci)Zaktualizowano 
Centrum Tradycji Mleczarstwa - Muzeum Mleka w Grajewie otrzymało Certyfikat Specjalny 2018 Polskiej Organizacji Turystycznej
Centrum Tradycji Mleczarstwa - Muzeum Mleka w Grajewie otrzymało Certyfikat Specjalny 2018 Polskiej Organizacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna
Najpierw grajewskie Muzeum Mleka zostało wybrane Najlepszym Produkt Turystycznym Województwa Podlaskiego, dzięki temu miało szansę zawalczyć o Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej na etapie ogólnopolskim.

Uroczysta Gala wręczenia nagród w konkursie na: „Najlepszy Produkt Turystyczny” odbyła się w Warszawie. Celem konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny jest podnoszenie jakości i konkurencyjności oferty turystycznej. Polska Organizacja Turystyczna nagradza produkty, które wyróżniają się na tle branży i dają turystom wiele możliwości na spędzenie wolnego czasu w ciekawy sposób. Podczas gali przyznane zostały cztery rodzaje certyfikatów: Złoty Certyfikat POT, Certyfikat POT, Certyfikat Internautów oraz po raz pierwszy w historii konkursu Certyfikat Specjalny.

Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie ubiegało się o Certyfikat Specjalny, którym nagrodzone mogą być produkty turystyczne mało znane, istniejące na rynku nie dłużej niż dwa lata. Ponadto produkty te muszą odznaczać się oryginalnością i kreatywnością. Kapituła Konkursu, składająca się z ekspertów w zakresie: turystyki, budowy i promocji produktów turystycznych, komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawicieli środowisk akademickich związanych z turystyką, przedstawicieli mediów i izb branżowych, doceniła grajewskie Muzeum Mleka przyznając mu właśnie Certyfikat Specjalny.

Jest to ogromne wyróżnienie dla Centrum Tradycji Mleczarstwa - Muzeum Mleka oraz Grajewa, gdyż certyfikaty POT są najważniejszymi nagrodami w polskiej turystyce, stanowią prestiżową markę i gwarancję jakości. Posiadanie certyfikatu POT podnosi rangę produktu turystycznego, wzmacnia jego pozycję w oczach klientów. Odgrywa rolę marketingowego atutu w prowadzonych kampaniach promocyjnych. Dodatkowo wszystkie certyfikowane produkty turystyczne są objęte programem promocyjnym Polskiej Organizacji Turystycznej.

polecane: FLESZ: Ekologia na co dzień: 6 mitów, w które wierzymy

Materiał oryginalny: Muzeum Mleka z Certyfikatem Specjalnym Polskiej Organizacji Turystycznej - Gazeta Współczesna

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3