Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nie mogłeś pobrać pieniędzy z bankomatu PKO BP? Spróbuj teraz, awaria już usunięta

(na podst. TVN 24)
Nie działały karty kredytowe, bankomaty, nie można też było zalogować się na konto przez internet. Z takim problemami od sobotniego wieczora borykali się wszyscy, którzy mają konta w PKO BP Inteligo.

Na stronie banku nie było żadnych informacji o planowanych naprawach czy o awarii. Nikt nie wiedział, co się dzieje, za to bardzo wiele osób w całej Polsce
przeżyło koszmarne chwile, próbując zapłacić kartą w sklepie czy pobrać
pieniądze.

- System już działa. Awaria zaskoczyła także pracowników Inteligo - w niedzielę wczesnym popołudniem przyznała rzecznik PKO BP, Izabela Świderek-Kowalczyk i przeprosiła klientów za utrudnienia.

Karty i konta nie działały od wczorajszego wieczora prawie do północy i potem między 6 a 9.30 rano. Jeszcze w niedzielę rano szef sekcji w infolinii Inteligo nie potrafił ocenić, jak długo może potrwać przerwa.

Tłumaczył jednak, że powodem są prace modernizacyjne serwera, a nie
awaria. I przepraszał, że bank nie poinformował swoich użytkowników
wcześniej o modernizacji.

Później jednak okazało się, że całą sytuację spowodowała awaria.
- Nie poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach, bo awaria zaskoczyła
także nas - tłumaczyła rzeczniczka PKO BP Izabela Świderek-Kowalczyk. - Trwa ustalanie przyczyn tej awarii.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna