Na stronie banku nie było żadnych informacji o planowanych naprawach czy o awarii. Nikt nie wiedział, co się dzieje, za to bardzo wiele osób w całej Polsce
przeżyło koszmarne chwile, próbując zapłacić kartą w sklepie czy pobrać
pieniądze.
- System już działa. Awaria zaskoczyła także pracowników Inteligo - w niedzielę wczesnym popołudniem przyznała rzecznik PKO BP, Izabela Świderek-Kowalczyk i przeprosiła klientów za utrudnienia.
Karty i konta nie działały od wczorajszego wieczora prawie do północy i potem między 6 a 9.30 rano. Jeszcze w niedzielę rano szef sekcji w infolinii Inteligo nie potrafił ocenić, jak długo może potrwać przerwa.
Tłumaczył jednak, że powodem są prace modernizacyjne serwera, a nie
awaria. I przepraszał, że bank nie poinformował swoich użytkowników
wcześniej o modernizacji.
Później jednak okazało się, że całą sytuację spowodowała awaria.
- Nie poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach, bo awaria zaskoczyła
także nas - tłumaczyła rzeczniczka PKO BP Izabela Świderek-Kowalczyk. - Trwa ustalanie przyczyn tej awarii.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?