Oferty pracy Białystok - Biuro karier UwB

sxc.hu
sxc.hu
Udostępnij:
Oferty pracy stałej, Białystok i okolice:

Biuro Karier UwB, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, I piętro, pokój 105,_15-097 Białystok,_tel. 85 745 70 79

specjalista ds. pozyskiwania klientów
Oferta nr 124/2011. Kod ref:. MB/BI. Miejsce: Białystok.

Dołącz do zespołu, jeśli:
- lubisz sprzedaż, negocjacje, kontakt z klientem,
- odnajdujesz się w pracy, która wymaga od ciebie samodzielności i kreatywności w ustalaniu parametrów ofert,
- z łatwością przychodzi ci budowanie długofalowych relacji biznesowych,
- dodatkowo interesujesz się tematyką e-commerce i chcesz w tym zakresie doradzać klientom.
Oczekujemy:
- wskazane doświadczenie w sprzedaży B2B w sektorze popularnych usług,
- silnej motywacji w osiąganiu postawionych celów,
- umiejętności identyfikowania potrzeb klienta i budowania dobrych relacji,
- samodzielności i inicjatywy,
- wykształcenia wyższego lub niepełnego wyższego (studenci studiów dziennych i zaocznych),
- dodatkowym atutem będzie znajomość branży w obszarze działania: gastronomia, rozrywka, fitness i SPA, turystyka.

W zamian oferujemy:
- udział w unikatowym szybko rozwijającym się projekcie o sprawdzonym modelu biznesowym,
- atrakcyjne wynagrodzenie (część stała oraz prowizja uzależniona od efektów sprzedaży),
- szkolenia,
- współpracę na podstawie umowy zlecenia oraz możliwość rozwoju zawodowego w strukturach lidera rynku mediów.
Ofertę zawierającą CV ze zdjęciem i list motywacyjny wraz z kodem ref. MB/BI w tytule e-maila prosimy o przesłanie na adres, który udostępnia Biuro Karier UwB
asystent/asystentka w dziale sprzedaży

Oferta nr 123/2011. Miejsce pracy: Białystok.

Zadania:
- współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, sprzedawcami Win2Trade w zakresie terminowej realizacji zamówień,
- przygotowywanie dokumentów handlowych przy wykorzystaniu dostępnego oprogramowania.
Oczekiwania:
- entuzjazm, obowiązkowość, skrupulatność, systematyczność, komunikatywność,
- umiejętność organizacji czasu pracy i konsekwentnej realizacji codziennych zadań,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
- atrakcyjną, pełną wrażeń i absolutnie nietuzinkową pracę,
- dni pracy: poniedziałek-piątek (bez sobót i niedziel),
- dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji wynikających z zajmowanego stanowiska,
- pracę w międzynarodowym zespole i rozwojowej firmie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie do 23 listopada aplikacji (list motywacyjny plus CV ze zdjęciem) na adres e-mail, który udostępnia Biuro Karier UwB z dopiskiem w temacie: PRACA Asystent w dziale sprzedaży. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
doradca klienta biznesowego

Oferta 122/2011.

Opis zadań:
- sprzedaż produktów i usług Netia SA do klientów biznesowych,
- prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych,
- doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych,
- zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klientów,
- poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- wykształcenie min. średnie,
- umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe,
- orientacja na klienta,
- umiejętność planowania pracy,
- komunikatywność,
- doświadczenie w zakresie sprzedaży usług do sektora klientów biznesowych,
- prawo jazdy kategorii B.

W zamian oferujemy:
- umowę bezpośrednio z Netia SA,
- wysokie stawki prowizyjne,
- elastyczne godziny pracy.

CV proszę przesyłać na adres, który udostępnia Biuro Karier UwB
praca w przedszkolu ze znajomością języka angielskiego

Oferta nr 121/2011.

Poszukiwany student zaoczny/absolwent filologii angielskiej do pracy w przedszkolu jako opiekun grupy przedszkolnej.

Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego,
- ukończony kurs przygotowania pedagogicznego lub osoba po pedagogice wczesnoszkolnej,
- bez nałogów,
- miła aparycja,
- wysoka kultura osobista.

CV przesyłać na adres, który udostępnia Biuro Karier UwB
młodszy specjalista ds. rozwoju

Oferta nr 120.

Dołącz, jeśli chcesz:
- zdobywać wiedzę z zakresu nowoczesnego zarządzania finansami sektora publicznego, a w szczególności samorządu,
- nawiązywać kontakty z decydentami na wszystkich szczeblach samorządu,
- uczestniczyć w rozwoju innowacyjnego produktu.

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w młodym, prężnym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia wewnętrzne z zakresu finansów publicznych ze szczególnym uwzględnieniem finansów samorządu terytorialnego,
- wszelkie narzędzia pracy.
Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za:
- nawiązywanie kontaktów oraz budowanie i podtrzymywanie
relacji z klientami,
- prowadzenie prezentacji i spotkań z klientami,
- realizację planów sprzedażowych na powierzonym obszarze,
- monitorowanie działań konkurencji,
- raportowanie swych działań przełożonym.
Oczekujemy:
- motywacji do pracy, chęci nauki i poszerzania swojej wiedzy,
- aktywności w zakresie rozwoju produktu, samodzielności oraz samodyscypliny, przy równoczesnym wykonywaniu poleceń przełożonych, dyspozycyjności, prawa jazdy kat. B.

Mile widziane:
- doświadczenie, wiedza z zakresu finansów, ekonomii, finansów publicznych..
Więcej o naszym produkcie na www.budzet-zadaniowy.com.
Oferty pracy wraz z klauzulą dot. przetwarzania danych prosimy kierować na adres, który udostępnia Biuro Karier UwB. Wszelkie pytania można zadawać pod warszawskim nr telefonu - 22 401 21 72
grafik komputerowy

Oferta nr 119/2011.

Wymagania:
- praktyczna znajomość programu Photoshop,
- umiejętność administrowania strony www,
- znajomość podstawowych narzędzi webmasterskich,
- komunikatywność,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- kreatywność.
Zakres obowiązków :
- przygotowanie grafiki na potrzeby strony www,
- administrowanie strony www,
- przygotowanie projektów do druku oraz wizualizacji.
Mile widziani studenci ostatnich lat studiów.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV (z klauzulą o ochronie danych osobowych) na adres e-mail, który udostępnia Biuro Karier UwB. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 85 730 32 83.
Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy
programista Java/Android

Oferta nr 118/2011.

Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na stanowisku programisty Java/Programisty Android będzie brała aktywny udział w procesie projektowania, implementacji, rozwoju zaawansowanych rozwiązań informatycznych.
Wymagania: znajomość Java SE oraz zagadnień programowania obiektowego, znajomość języka angielskiego, chęć poszerzania swojej wiedzy, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, wykształcenie wyższe techniczne,

Mile widziane:
- znajomość Webservice,
- znajomość baz danych (Oracle, MSSQL),
- znajomość technologii JEE (JSF, EJB, ORM),
- znajomość platformy Android oraz Android SDK,
- znajomość Eclipse IDE.

Oferujemy:
- pracę na pełen etat, możliwość rozwoju zawodowego,
- udział w międzynarodowych projektach, - możliwość uczestniczenia w projektach nie tylko jako programista, ale również konsultant i analityk, atrakcyjne warunki finansowe, adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- dodatkowe świadczenia w ramach pakietu socjalnego w tym
dofinansowanie zajęć sportowych m.in: koszykówka, siatkówka, piłka nożna, tenis, i inne, przyjazną atmosferę w pracy.

Prosimy o przesłanie aplikacji na adres, który udostępnia Biuro karier UwB wraz z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)"
moderator debat klimatycznych (MDK)

Oferta nr 117/2011.

Poszukujemy osób po studiach 5-letnich lub II stopnia
(m.in. geografia, polityka regionalna, szeroko rozumiana ochrona środowiska), aktywnych społecznie, łatwo nawiązujących kontakty z ludźmi, posiadających doświadczenie w moderowaniu dyskusji i zainteresowanych tematyką zmian klimatu oraz rozwoju energetyki ze źródeł odnawialnych, chętnych do poszerzenia wiedzy w tym zakresie.

Oferujemy:
- udział w interesującym projekcie i współpracę z prężnymi i renomowanymi instytucjami - Instytutem na Rzecz Ekorozwoju i Związkiem Powiatów Polskich,
- wynagrodzenie za pracę na rzecz projektu,
- bezpłatne i ze zwrotem kosztów dojazdu, trzydniowe szkolenie w dniach 1-3 marca 2012 poprzedzające rozpoczęcie pracy w projekcie z zakresu:
- ochrony klimatu i adaptacji do jego zmian,
- prowadzenia debat,
- budowania strategii gospodarki nisko emisyjnej,
-realizacji projektu (działania, współpraca, komunikacja, rozliczenia, itp.),
- zdobycie nowych kwalifikacji, możliwość poznania interesujących środowisk, emocjonującą prace w kreowaniu programów rozwoju lokalnego.
Udział w szkoleniu nie stanowi gwarancji dalszej współpracy. Decyzja, co do wyboru MDK, należy do lidera projektu i będzie ona podjęta na podstawie analizy kwalifikacji, rozmów i aktywności podczas szkolenia.
Planowane jest zatrudnienie 10 osób.
Zatrudnione osoby będą intensywnie zaangażowane w prowadzenie debat klimatycznych od października 2012 do marca 2013, a wcześniej w prace przygotowawcze.
Zadania MDK w projekcie:
- udział w trzydniowym szkoleniu w dniach 1-3 marca 2012,
- współpraca z InE przy przygotowywaniu debat w okresie letnim 2012 roku,
- udział w przygotowywaniu materiałów na debaty i ich dostosowywanie do specyfiki regionu w okresie letnim 2012 roku,
- śledzenie wydarzeń związanych z ochroną klimatu w regionie i powiatach objętych działaniem,
- przeprowadzenie jednodniowych debat połączonych z zajęciami warsztatowymi w około 20 powiatach na temat rozwoju niskoemisyjnych gospodarek lokalnych w okresie od października 2012 do marca 2013, każdą debatę prowadzi para MDK,
- przygotowanie uporządkowanego materiału stanowiącego podsumowanie efektów części warsztatowej każdej debaty, która będzie miała na celu przygotowanie założeń lokalnej strategii kształtowania zrównoważonej energetyki,
Lider projektu zakłada, że w czasie trwania projektu będzie współpracował z tą samą grupą MDK. Gdyby jednak okazało się, że ktoś z tej grupy musi się wycofać ze współpracy, jego zadaniem będzie zrekrutowanie swojego następcy i wstępne wprowadzenie go w zadania MDK.
Za prace na rzecz projektu przewiduje się wynagrodzenie. Z wykonawcą prac zostanie zawarta umowa o dzieło lub zlecenie.

Zainteresowanych współpracą z nami prosimy o przesłanie krótkiego CV (w danych kontaktowych prosimy podać województwa, na terenie których mogliby Państwo prowadzić debaty) i listu motywacyjnego z uzasadnieniem chęci udziału w projekcie i możliwości wykorzystania projektu "Dobry Klimat dla Powiatów" w działaniach swojej instytucji lub własnych na adres: [email protected] lub Fundacja Instytut na Rzecz Ekorozwoju, ul. Nabielaka 15 lok. 1, 00-743 Warszawa. Odpowiemy jedynie na wybrane zgłoszenia.

Szczegóły na temat projektu: www.chronmyklimat.pl/doklip.

W razie pytań prosimy o kontakt mailowy: dane udostępnia Biuro Karier UwB.
Wybrane oferty pochodzą ze strony internetowej www.uwb.edu.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Gazeta Współczesna
Dodaj ogłoszenie