Oferty pracy w Urzędzie Miejskim w Białymstoku. Zobacz, kto ma szansę na zatrudnienie i za ile?
Nabór na stanowisko inspektora w Departamencie Prezydenta Miasta
1.Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
• prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Miasta w organizacjach samorządu terytorialnego, szczególnie w Unii Metropolii Polskich oraz Związku Miast Polskich pod względem technicznym,
• obsługa kancelaryjno-biurowa, prowadzenie kalendarzy m.in. spotkań i konferencji,
• przygotowywanie zestawień i analiz samorządowych na potrzeby przedstawicieli Miasta,
• współorganizacja spotkań, uroczystości i wizyt inicjowanych przez Referat,
• realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonego.
2. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk społecznych, w co najmniej jednej z dyscyplin: ekonomia i finanse, nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o polityce i administracji, nauki prawne, oraz co najmniej trzyletni staż pracy,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Wymagania dodatkowe:
• znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
• znajomość baz danych dotyczących statystyk społeczno-ekonomicznych (krajowych i zagranicznych) oraz samodzielność w pozyskiwaniu i formułowaniu zestawień oraz wniosków;
• znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych;
• umiejętności: pracy w zespole i pod presją czasu, planowania i organizacji pracy, poszukiwania rozwiązań nieliniowych i prognozowania, pracy przy kilku projektach równocześnie;
• doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
• znajomość języków obcych;
• dyspozycyjność do pracy w godzinach popołudniowych i w weekendy;
• kreatywność, otwartość, komunikatywność, wysoka kultura osobista;
• samodzielność, dokładność i systematyczność.
Termin składania dokumentów: do dnia 10 maja 2021 r.
Warunki pracy na stanowisku: Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 3000 – 3200 zł.