Alert Media Communications to agencja specjalizująca się w PR i komunikacji antykryzysowej. Wraz z końcem roku po raz kolejny sprawdziła, jakie były największe kryzysy wizerunkowe mijających 12 miesięcy.
Największe kryzysy roku wskazywali dyrektorzy komunikacji, menedżerzy PR oraz rzecznicy prasowi, pracujący dla kluczowych:
- firm rynkowych,
- instytucji państwowych,
- instytucji samorządowych,
- organizacji pozarządowych.
Niechlubny zwycięzca rankingu w tym roku, zajął pierwsze miejsce również rok wcześniej.
Strefa Biznesu: Polska w tym wyścigu wygrywa z Niemcami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?